vineri, 29 august 2008

cautare

O picatura rece de ploaie cade si imi umezeste buzele. Ii simt racoarea cum imi patrunde in trup cu o aciditate intepatoare. Imi framant buzele, sa consum in intregime savoarea acelei lacrimi a cerului. Imi ridic privirea lenesa. Norii grei si negrii plutesc deasupra mea dar le simt greutatea parca in propriul meu trup. Ma apasa si imi incetineste pulsul. Respir sacadat si simt cum ma sufoc usor. Un inceput de atac de panica…un inceput al sfarsitului…

O alta picatura de ploaie loveste o frunza inca verde, pierduta pe langa picioarele mele. O gaza rosiatica se strecoara pana la ea in pasi mici si fragili. Se plimba pe asfaltul rece, mica si neobservata.

Ma simt grea…si mult prea mare…ma las pe spate...Banca putin umeda si tare imi apasa corpul. Toamna sufletului meu…te urasc si totusi te imbratisez cu atata pasiune incat simt cum caldura trupului meu se rasfrange toata imbujorandu-mi obrajii.

Degeaba strig. Degeaba te chem cu atata tarie. Degeaba plang stand singura in ploaia rece. Degeaba adulmec parfumul tau acrisor si gust dulceata frunzelor uscate. Vocea mea se stinge pana ajunge la tine. Nu m-ai auzit niciodata…si nici nu ma vei auzi…voi fi doar o soapta neinteleasa…un gand salbatic care nu isi gaseste locul in lumea ta. Te vad departe…din ce in ce mai departe de mine. Iar urmele pasilor tai le deslusesc printre lacrimile amare in care imi inec ochii de atata timp. Timpul se scurge, alearga si ma lasa in urma, iar totul pare o iluzie uzata de prea multe lacrimi.

Sarut toamna care imi inunda sufletul. O sarut si te simt pe tine pulsand in mine. Simt stransoarea trupului tau, parfumul care mi-a ramas in par dupa ce ne-am despartit. Iti simt cutele hainelor care le strangeam in mainile mele dorind sa fii mereu langa mine. Simt obrazul tau cald apasandu-l pe al meu. Vocea ta ma cauta in noptile calde, ma trezeste si ma adoarme in acelasi timp. Zbuciumul cuvintelor tale imi vibreaza in tot corpul. Ochii tai ma ard. Tu esti totul…esti blestemul meu…cosmarul care ma tine treaza seara…visul din a carui mreaja nu pot scapa…salvarea sufletului meu…ingerul si demonul din mine…

Esti tu…iubirea.

Niciun comentariu: