sâmbătă, 23 august 2008

camera dezordonata

Ma tot gandesc de atata timp cata dezordine poti sa ai in ganduri... Nu cred ca toate capetele de pe lumea asta sunt atat de dezordonate...
La mine cred ca e din cauza dezoridinii din camera, probabil hainele aruncate peste tot si canile, telecomanda, fardurile, incaltamintea, foile, cartile, toate sunt acolo unde nu le este locul. Am tot strans de-a lungul anilor, am aranjat, am facut curat...le-am gasit chiar si locul. Dar ceva se intampla si toate lucrurile astea tot apar la loc, camera devine tot mai dezordonata si eu ..ma apuc sa le aranjez din nou...Ma gandesc...cu siguranta au facut picioare, n-au cum altfel pentru ca eu stiu ca le aranjasem... cu siguranta dressingul a fost proiectat prost de arhitect si e prea complicat sa duci hainele acolo, cartile sunt prea multe si biblocteca e prea mica, canile se aduna pt ca mereu beau pe fuga din ele si fardurile....ahh fardurile nu stiu... ca folosesc doar 3 culori si un rimmel din ele...si de ce sunt atat de imprastiate??
Uite asa ma lupt cu dezordinea din camera mea......
sau din capul meu...
Cred ca dezordinea din gandurile mele s-a extins si in jurul meu...
Cred ca din cauza asta totul revine la loc pt ca nu am inceput de unde trebuie. Cred ca nici nu s-a schimbat vreodata ceva, doar aspectul si aparenta m-au facut sa cred ca dezordinea din camera mea e cea care ma complica. Am inteles cu greu: Nu faci ordine acolo unde ti-e mai usor, ca sigur nu te va ajuta acolo unde ai nevoie.
Am scapat intre timp de dezordinea din camera...
Acum fac ordine in dezordinea gandurilor mele.

Niciun comentariu: