duminică, 24 august 2008

Cearta

Sunt doua voci in capul meu care ma enerveaza incontinuu. Incerc sa le alung si mereu tipa la mine sa nu le mai ignor. Le vad materializandu-se in lovituri ritmate ale ploii in geamul meu. Ma cheama cu atata tarie si eu le alung cu un semn sec al mainii. Se enerveaza si se arunca si mai puternic asupra legaturilor neuronilor mei provocandu-mi dureri de cap. Tipa, urla, ma cearta, plang…se linistesc…canta, vorbesc in soapta, imi povestesc…rad. Totul se reia iar si iar. Iar eu ma prefac indiferenta. Intr-un final obosesc. Se retrag pentru a incepe apoi iar sa ma scuture cu insistentele lor. Daca ar stii…ca le aud mereu chiar daca nu arat asta…ca incerc sa le urmez…chiar daca nu pot…Daca ar sti…ca interminabilul lor conflict ma sfasie in fiecare clipa…
Si totusi cum sa le impaci pe amandoua?...Dragele mele voci…ale ratiunii si inimii…

Niciun comentariu: