vineri, 29 august 2008

A doua nopate in care ies afara fara sa isi dea mama seama. Pacat ca azi va afla, adica maine dimineata. Hainele sunt dusmanii mei cei mai aprigi pentru ca nu se usuca mai repede. Voi raci cu siguranta. Dar nu mai conteaza. Aveam nevoie de o baie rece. Lacrimile nu au fost prea reci.
Dar stropii parca imi cunosteau sufletul, ma alintau. Ma uit la mine si zambesc in luciul pal, caci vad un chip strain, dur si uitat.






Sunt eu?!DA, eu sunt, putin obosita, atat tot.




Sunt obosita sa lupt pentru mine, obosita sa fiu surda la ce zic ceilalti, obosita sa sufar.
Ce e cu atat suferinta la varsta mea?! Tu te distrezi, copile cu fete, cu baietii si ma compatimesti pe mine, o aliata a timpului, o nebuna a lumii, un zid al nepasarii.
Si de maine stiu ce vreau. ACum nu! Acum e bine la caldura, e bine in pat cu plapuma care ma protejeaza de lume. E bine sa aud respiratia ploii si sa nu mai simt stropii pe pielea uda. Acum e bine sa uit pana si de mine, pentru o secunda care sa dureze cat vreau eu! Nu mai vreau ploaie, nu mai vreau lacrimi.




Nu sunt singura. Am clasamentul meu in care unii urca, unii coboara, dar nimeni nu stationeaza!
Sunt libera si trista!

Niciun comentariu: