joi, 28 august 2008

Cine sunt eUu:-??

Tu stii ....stii cine sunt eu?

Deja te gandesti ca postul asta e inca o aberatie de-a mea....ma rog....una mai mare decat celelalte...
In fine....daca totusi citesti.....nu vei fii surprins sa aflii ca fac parte din colectia de spiridusi cu urechile versi si limba colorata.....Eu am limba mov....Bia albastra, Sandra galbena....Ralu roz....oricum....toti spiridusii au urechile verzi....:)Tu cum o ai?Cred ca albastra.....

Ar fii absurd sa pot sa afirm ca as putea spune tot despre mine in postul asta stupid....sunt 1000 de lucruri de spus despre mine si alte 1000 pe care oricum nu le stiu....si totusi.....cine sunt eu?Pai...“I am what I am.. I do what I want..”.. Are cumva dreptate Dido.. dar nu in totalitate.Suntem defapt ceea ce acceptam sa devenim...Realitatea imi demonstreaza ca traiesc printre afise cu debutanti pe o scena proasta, intr-un oras mort...Mereu incerc sa schimb cate ceva...poate intr-o zi chiar voi intelege ca nu am puterea asta...

E dezolant, depresiv uneori, de parca orasul asta nu stie sa se bucure de ploaie...nu vede curcubeul....nu are magazine de vata de zahar....decat o tejghea dezolanta in prac, nu stie sa coloreze frumos....orasul asta asculta muzica depresiva si se plimba singur plin ploaie...nu are lumini colorate si vise .....este....the city of blinding lights and neverending sorrow....Sunt convinsa ca am mai scris asta o dată pe-aici, dar abia acum isi releva mai apasator sensul pentru mine....fac ce fac si consider totul neinteresant sau inutil si...uit....Dar totusi azi recitind cateva post'urile mai vechi mi-am dat seama ca mi-a prins bine ca am scris. Citesc azi si nu-mi vine sa cred ce mult au durut noptile din vara asta....

In fine.....cine ziceam ca sunt eu?Habar nu am....poate stiti voi....sau poate tu....

Oricum....
imi place Hubba Bubba de mere....
ador vata de zahar....
am convingerea ca sunt protejata lui buttercup(stiu, am mai zis...)....
AUD CULORI....
desenez vise...
distrug cam tot ce ating....talking about vise.....
nu cred in destin.....semne, zodii, horoscop alte prostii....
am zmeul meu.....ma rog acum ti l-am dat tie(chiar daca nu stii, e al tau).....e cel mai iubit zmeu.....
am un frate....tembel.....ca si mine:))).....da-i cel mai tare frate din lume....ha ha , voi n-aveti!!!!
ascult vama veche....si altele....
urasc manele....ma rog.....nu cred ca mai era nevoie sa spun...
imi place mirosul cerului si praful de stele....
iubesc marea....si pe tine....
am bratari multeeee:x
imi place sa alerg cu talpile goale prin iarba cand ploua....
imi place sa joc pool cu tine....si eu bat mereu;)
il am pe Fluffy Goffy si voi nu-l aveti.....
mi-e dor de profa de mate .....si am avut cel mai tare dirig in generala....
"torente" ramane cartea mea preferata.....
ii iubesc pe n.stanescu, bacovia si macedonski....
imi place sa vad rasaritul la mare si sa nu va las sa dormiti pt ca voi n-o iubiti pe buttercup dar tot nu scapati....
nu vreau sa plec de aici.....
urasc ciocolata si imi place vanilia:X.....
"iona" a fost opera mea peferata pt bac....
vreau sa am candva buburuza mea mov cu bulinutze galbene....
vreau sa dansez cu tine in parc....
imi tin telefonul pe silent si de multe ori ma cearta bogdan:-s....
ma ascund......pt ca mi'e frica sa spun "te iubesc"....
fug....de voi si de mine....
m'am saturat sa tot scriu si sa dau enter de n ori pana acum....
M-am săturat de momentele caracteristice mie de ros unghiile şi de întrebat “oare ce trebuia să spun de fapt”, “oare cum era mai bine”, “oare de ce iar am greşit”. ...
Există mereu un punct de vedere din care alegerea mea, cat de insignifianta ar parea, este o greşeala. Momentele de îndoiala aduc doar un nor negru care reuşeşte prea repede sa acopere şi ce nu trebuie....
Vreau sa mai am 7 ani si plang ca nu'i am....Nu stiu daca e rau ca nu-i mai am sau ca sunt defazata temporal....
Stiu ca majoritatea oamenilor normali dorm la ora asta....
Imi place gandirea lui Hesse:"There is no reality except the one contained within us. That is why so many people live such an unreal life. They take the images outside them for reality and never allow the world within to assert itself."Intr-adevar, este frumos sa te pierzi in afara şi este cu siguranta mai usor decat sa te regasesti inauntru.....da e aiurea ca io nici nu ma pierd nici nu ma regasesc....deci, unde sunt eu?Oricum....e bine ca esti tu....si pot eu acum sa ascult

" Ce bine că eşti, ce mirare că sunt!
Doua cântece diferite, lovindu-se, amestecându-se.
Două culori ce nu s-au văzut niciodată.
Una foarte jos, întoarsă spre pământ.
Una foarte sus, aproape ruptă
În înfrigurata, neasemuita luptă
A mirării că eşti, a-ntâmplării că sunt
Ce bine ca eşti, ce mirare că sunt!"

Moaaaa ce post aiurea.....inca nu-s eu.....m-am saturat sa ma tot caut sa si gasesc fetitza asta distrusa....macar sa nu mai fie tot mov.....vreau alta culoare....mi-e dor tine....maine vii......si ce daca?M-am saturat......tu nu?cine sunt eu?

Sunt Tu!

Sunt.

Aici şi acum.

Şi Te Iubesc!

Tu cine eşti?

[Incepe sa fie tarziu in mine....]



Niciun comentariu: