vineri, 29 august 2008

oglinzi

- vezi?
- da.
- ce vezi?
- ce vezi si tu.
- ca vad eu?
- ce vad si eu.
- ce vedem?
- pai...ceea ce trebuie sa vedem.
- ce trebuie sa vedem?
- ceea ce deja vedem.
- si ce vedem deja?
- asta la ce ne uitam.
- la ce ne uitam?
- eu mai uit la tine.
- eu ma uit prin tine.
- si ce vezi?
- o umbra. tu ce vezi?
- lumina.
- dar..se formeaza un paradox.
- da? de ce?
- lumina poate distruge umbra, dar fara ea nu poate exista.
- eu ce iti fac?
- ma tii in viata.
- dar daca zambesc, luminez mai tare si tu palesti...iar daca plang...lumina slabeste si tu dispari...
- vad ca pana acum am mentinut balansul, va fi bine.
[ea rade, el dispare. isi impune sa planga...el tot nu reapare...]

- gata, inapoi la treabadomnishoara. "fabrica de oglinzi" nu functioneaza fara tine nu ma face sa repet povestea cu cioburile, stinge lumina si hai.

Niciun comentariu: