joi, 28 august 2008

Prea tarziu poate...

N-am crezut atunci ca din tot ce-a fost
Vom alege scrum fara nici un rost
Poate nici nu stii cat am asteptat
Sa ne amintim tot ce am uitat

Cat vom alerga pe pamant
Vom mintii mereu suspinand in gand
Dupa ani si ani ma voi intoarce
Dupa ani si ani sigur voi venii
Dupa ani si ani vom fi impreuna din nou
Primul nostru gand ne va regasii plangand...[prea tare melo]


Pentru ca voi nu simtiti la fel
nu stiti
nu vreti
nu puteti
intelege
...Da, ma voi intoarce, cu batistuta noastra albastra de clipe colorate....o vom deschide oare'mpreuna?Poate va fii prea tarziu pentru noi...pentru voi...pentru mine....
Si asta'i pentru voi, spiridushii mei ...doar pentru voi....Hai sa ne tinem tristetile de mana si sa le punem sa alerge pe strazi pana o sa oboseasca,sa se aseze pe o banca si sa citeasca ce vor sa spuna sufletele noastre...al meu tace....

Nu mai continui ceva ce nu vreau sa cred ca are sfarsit...eu va vreau pe voi....nu conteaza daca voi ma vreti pe mine....eu va am pe voi.....nu vreau pe altcineva....nu vreau, nu pot, nu accept....mai sunt 17 zile....:(.......am zis ca toate chestia asta n'are sfarsit....este poate singurul lucru caruia nu vreau sa'i dau un sfarsit....ii dau un nume.....fara sfarsit:)

Niciun comentariu: