vineri, 22 august 2008

m-am saturat

Astazi nu am fost in stare de nimic. Cu cat am mai multa treaba, cu atat as amana-o mai mult, as lasa-o pe maine. Am inceput sa ma gandesc la multe, am inceput sa fac planuri, am citit... Dar ziua parca nu vrea sa se mai incheie, parca imi face in ciuda.
Am momente in care ma gandesc la faptul ca nu mai merita sa ma zbucium atat. Sa nu ma mai enervez, sa las lucrurile sa se rezolve. Dar in acelasi timp stiu ca fara un pic de efort din partea mea, nu am sanse sa le fac sa dispare. Mi s-a spus de multe ori ca ma consum prea mult, ca incerc sa gasesc solutii, cand ele de fapt stau in fata mea si nu le vad pentru ca sunt prea ocupata sa ma stresez.
M-am saturat. Vreau sa treaca ziua mai repede, dar de fapt nu imi ajunge timpul pentru cate as vrea si ar trebui sa fac. Mi-am promis ca o sa ma duc undeva, intr-o excursie, intr-o vacanta si nu am mai reusit. Au intervenit alte probleme.
Stau si incerc sa imi pun liniste in ganduri, sa ma linistesc, dar nu sunt in stare de nimic. Nu ma mai recunosc uneori.
Sa fie oare depresia de primavara?

Niciun comentariu: