sâmbătă, 23 august 2008

sa vad cum va descurcati

M-am insurat cu o vaduva, care avea o fiica. Dupa un timp tatal meu s-a casatorit cu fiica nevestei mele. Astfel nevasta mea a devenit soacra tatalui meu. Fata mea vitrega adica fiica nevestei mele a devenit mama mea vitrega iar tatal meu mi-a devenit ginere. Acum mama mea vitrega, adica fata mea vitrega, a nascut de la tata un baiat, care mi-a devenit frate dar si nepot, iar eu am devenit bunicul fratelui meu. Dupa care sotia mea, adica mama fiicei mele vitrege, a nascut si ea un baiat. El a devenit cumnatul tatalui meu, deoarece este fratele fiicei mele vitrege. Iar fiica mea vitrega, adica sotia tatalui meu a devenit bunica fratelui ei. Si pentru ca eu sunt tata vitreg parintelui meu, fiind casatorit cu mama nevestei sale, rezulta ca fiul meu e fratele si totodata nepotul bunicii sale pentru ca sotia sa e mama, masii lui. Astfel io am devenit tatal vitreg mamei mele vitrege. Tatal meu e fiul meu, mama mea e fiica-mea, nevasta-mea e bunicamea. Eu sunt mie insumi si tata si fiu si bunic.

Mai da-ma dracu

Niciun comentariu: