sâmbătă, 23 august 2008

sa ne trezim la realitate

intr-un final... poate... o sa ajungeti si voi la stadiul de oameni... ce urmeaza aici are legatura cu o majoritate de lucruri din ultima vreme... bune, rele, vrute si nevrute... nu ma intereseaza ce parere o sa-si faca unele persoane referitor la ce urmeaza sa scriu... chiar nu ma intereseaza... m-am saturat sa fiu in centrul prostiei... imi pare rau fata de voi dar asta este... TREZIREA...

penibilitatea este in aer... tot obisnuiesc sa zic "uita-te in jurul tau si o sa vezi"... ar fi fost foarte usor daca toata lumea gandea ca mine... n-ar mai fi fost interesant... da ma scutea de niste chestii... chestii pe care multi le vor critica... altii le vor lauda si cei mai multi nu le vor citi... o sa fiu cel mai al dracu din toate timpurile... acest fapt marcheaza un nou inceput... sau sfarsitul pentru altii... desi nu cred.. nu prea vad pe nimeni sa-si permita un sfarsit.. nu in acest caz... unele chestii sunt prea valoroase... nu fiti suparati... o sa treaca... ce nu va omoara va face mai puternici... macar pe hartie... de unde mi-a venit aceasta idee... am fost la cinema si am vazut filmul Taken (teroare in paris cum il traduc romanii)... e bestial filmu... si are Neeson un stil de a rezolva lucrurile de iti vine sa te uiti la filmu ala o saptamana... iar apoi cand am plecat de la cinema m-au apucat dracii.. dracii pe tot ce vedeam in jur... imi doream ca sa scot un pistol si sa impusc 70% din populatia din Plaza din acel moment... si asta nu e tot... bucuros ca am ajuns acasa m-am crucit... am citit cateva chestii m-am crucit iar si nu puteam sa stau si sa nu fac nimic... dupa aia mai sunt si statusurile.... alte amintiri... alte idei.. alte ganduri... amintiri care duc la alte persoane in alte ipostaze... din alte vremuri... cu alte motive de care nu are nimeni nevoie si lucruri de care nu se poate folosi nimeni... nu ma intrebati ce dracu am vrut sa scriu aici ca imi trebuie si mie ceva timp sa inteleg tot... mai am un pic pana sa ajung acel geniu... geniile mor repede si io mi-am pus in plan sa traiesc 100 de ani... deci tre sa rezolv 2 probleme din una... o sa incerc sa incep subiectu propriu zis... nu prea stiu cum sa incep da pana mea...

e vorba de mai multi indivizi... dintre care unii se desprind din categoria Generala... sunt mai speciali... ba chiar foarte speciali... nu pot sa-mi dau seama cum dracu reusesc sa supravietuiasca acesti oameni... chiar nu pot sa-mi dau seama... nu voi da nume din respect... trebuie sa se simta si daca nu se simt... eu am incercat... domnu cu mila omu cu pula... e un tip caruia ii place sa fie pupat in cur de multa lume... si aici v-am prins deja stiu la cine va ganditi toti cei care stiti despre cine ar putea fi vorba da nu e ala... e altu... despre ala n-o sa zic nimic pentru ca n-am chef... da in schimb tipu asta e de treaba cand trebuie dar are niste faze de-ti vine sa-ti tai coaele.... nu o sa mai spun nimic ca incepe sa semene cu o barfa... o sa dau niste sfaturi in general... treziti-va la realitate in cacat... traiti-va viata ca nu e sfarsitu lumii.... Uita de trecut, traieste prezentul, viseaza la viitor.... io visez ratze.... nu ma intereseaza CAT DE VECHE E MELODIA AIA... si ce parere ai tu despre melodia aia ... nu te-a intrebat nimeni nimic... nu ti-am dat acordul la vorbit de ce dracu deschizi gura intr-un stil neplacut tuturor.... stai pe burta ca apa-i mica... nu... nu se va despica cerul in doua si nu te va manca nimeni la noapte... a plecat... asta este.... vor fi o multime... prostia duce la .... mai multa prostie... daca nu-ti dai seama... unii oameni traiesc o iluzie... o viata de care ar rade un destept si ar plange un prost... unele lucruri care se vad fara sa te uiti le sunt invizibile... daca dau exemplu concret n-o sa fie urmarile frumoase... pe cine-l intereseaza sa ma contacteze personal... si-i explic tot ce stiu... fara nici o remuscare... si te-am asteptat un milion de ani si n-ai mai venit... de ce pizda mati n-ai mai venit? sunt 1001 de .... nopti arabe si motive pentru care n-ar mai fi venit... oare nu e eviDENT?.... pentru unii trebuie mai mult decat un ciocan pentru a bate un cui in perete...... cazi in aceeasi groapa de 5 ori... dai cu capu in acelasi perete de 5 ori... te tai in acelasi loc de 5 ori si te calca masina o singura data... nu mai are rost inca de 4 ori... viata ideala...

aici s-a rupt firu... prea multe intreruperi pe mess... prea multe retusari ca sa nu supere pe nimeni... s-au dus toate ideile care mai ramasesera... nu stiu ce intelegeti din cacatu asta si nu ma intereseaza... unii probabil vor spune ca e un cacat si vor crede asa... altii vor crede ca-i un cacat si vor spune ca e ceva marfa.... doar din bun simt... altii io stiu poate chiar o sa creada ca e o chestie reusita... dar vor spune ca e un cacat.. din orgoliu... si poate se nimereste si unu care sa creada si sa spuna ca e ceva marfa... Nimic nu e adevarat. Totul e permis.... Safety and peace my friends...

Niciun comentariu: