miercuri, 13 august 2008

Canta'mi povestea....[:-<]

Back again.....tot eu.....da....eu cu mine:D.....si da, dorm cu ingerii din nou......apropos de melodia de care mi'a adus azi aminte remmy:)i'll tell you later;)

Ideea era ca's back .....asa si ce daca nu va intereseaza?Nu mai cititi....
Mi'am adunat zilele si noptile din cartoanele colorate si din batistutele de spiridush trist ......colorate de atatea ploi si atata soare trecut.....pierdut.....si am inceput sa asez toate comorile mele in ordine inversa, aiurea, in bratele mamei.....ea niciodata nu ma va refuza ......orice povara va trece cu un accept poate obosit, poate trist, dar mereu accept.....asa sunt eu.....sunt a ei...mana mea se misca atat de greu.....parca plumbuita de atata praf adunat de atatia ani, atetea luni......zile, atatea uitari....vreau sa'mi numar secundele.....[beau cafea....tac...se aduna clipe, se pierd .....tot clipe]
Langa mine, mama viseaza....viseaza si ea....am darul asta obsesiv de'ai face si pe altii sa viseze ca mine......fetitza ei pleaca.....cu tot cu vise, buline, culori.....si cu plansul ei cald .....
-Tu esti altfel....
-Cum altfel, mama?
-Esti diferita...
-Nu sunt....sau poate sunt pt ca sunt a ta.....si tu esti diferita, nu eu...
-Copila mea cu ochii mari....
-Shht....ea pleaca....sa'si indeplineasca un vis pierdut[adica, cum un vis pierdut?....nu, ea nu trebuie sa stie, este pierdut si niciodata uitat]
-......

MAMA...pe ea o strigam cand nu imi gaseam diminetile sau ploiele plecau prea devreme....cand curcubeul insista sa distruga culoarea din mine....acum ma strig pe mine dar de data asta nimeni nu imi raspunde....unde sunt eu?fetita cu buline si mov?M'am intors spre mine si m'am privit cu ochii fetitei ce visase odata o poveste si o pastrase pentru ea printre zecile de servetele din colectia ei, printre semnele de carte cartonate,crosetate sau decupate din carti, toate stranse cu grija intr-o lume neatinsa de lumea distrugatoare a unui oras trist....unde mi's jucariile de la mama?si 1 iunie mi l'am piedut.....M-am mai privit putin in oglinda ascunsa de usa dulapului cat sa vad cum ma ingalbeneam, cum pielea imi devenea subtire si in loc sa se vada vena cu vena....se vedeau treceri de vise si pulbere de dorinte uitate in sertarul meu de acasa....sertarul cu clipe....este la ea.....unde mi'e trecerea?si toata vointa de'a fii acel EU prea sus, mult prea inalt pt voi....mi'am vadut'o unui ...om(?) care pazeste atatea dar care este nedefinit, n'are forma nici...nici culoare nici vise...

-Ce cauti?
-Caut un caiet colorat, cu desene si ganduri....il simt atat de aproape dar nu e.....e la tine?

[Cineva se joaca cu mine....apa....foc.....apa.....foc.....]

-Fetitza mea mica, unde esti?Ti'a ramas doar privirea si bretonul subtire si un caiet colorat....de fiecare data cand incerc sa ma aplec si sa rascolesc sertarele tale cu vise incercand sa gasesc bucati din tine....te pierd....iti simt privirea si aud visele tale....nu esti....esti in avionul de aur....
-Nu te culci, mami?Maine o sa fii obosita...
-Nu, inca mai caut......te caut....vreau sa stiu cum arati, copila mea....copera nu imi ajunge....vreau sa iti simt paginile cu degete scurte si tocite de scris, tocite de atatea melodii ce ti'am cantat ....Stii, copilul meu cu aripi de vise , timpul trece...desi nu ma uit la ceas....el trece...nici macar nu l'am mai vazut de atunci.....dar simt...lipsa ta... l'am dat jos si peretii si norii....si tot nu esti..unde esti?incerc sa te simt...dar nu pot.....am sa'l pun la loc in perete...de unde perete?sa treaca poate in alti timpi...mai repede, sa te am din nou....dar mi'e teama ca apoi uit si nu vreau sa te uit....


-Mami, canta'mi tu povestea din cioburi de nisip.....sa nu ma uiti....

Niciun comentariu: