miercuri, 13 august 2008

te doare?

Credeam ca sunt puternica. Chiar sunt.Am chemical X. Mi se termina doza mult mai repede ca pana acum....imi evapori substanta vitala.Stiai...

Credeam ca ma pot pacali si azi ca si ieri...dar exista minunatul domn Minulescu:).Ma trezeste la realitate atunci cand incep sa am prea multe impresii. Imi lasa pe coli sifonate in coltul cel mai indepartat al camerei , randuri despre mine.....



N-a fost nimic din ce-a putut să fie,
Şi ce-a putut să fie s-a sfârsit...
N-a fost decât o scurtă nebunie
Ce-a-nsângerat o lamă, lucioasă, de cuţit!...

Nu sunt ce par a fi -
Nu sunt
Nimic din ce-as fi vrut să fiu!...
Dar fiindcă m-am născut fără să stiu,
Sau prea curând,
Sau poate prea târziu...

M-am resemnat, ca orice bun crestin,
Şi n-am rămas decât...
Cel care sunt!...
Toata inima mea ti-o ofer
Si tu ai disparut dar eu sa sper
Mereu sa fiu aproape de cer ...
E tot ce iti cer...

Nu sunt ce par a fï -

Am incercat sa-mi sufoc iremediabil simtirea si sa'mi scriu mare pe frunte:Sunt alta. De data asta, in nici un caz a ta, idiotule....

Idiotii sunt geniali, dar n ar trebui sa li se spuna asta.

Iar tu, ai trecut prin mine, indubitabil. Si nu mai vrei sa pleci. Incalci legile firii, dreptul de proprietate privata. Elibereaza-ma cumva si mori. Mori pt mine, asa cum am invatat sa fiu eu moarta pt tine...nici nu stiai asta, e suficient ca am simtit eu.Eu...

Ma rup.Sau nu....ma sterg.Sau hai, sterge-ma tu...promit, n-o sa ma doara si la urma urmei, ce mai contez??Scrie mare, DELETE...press it. si cand te-ntreaba are u sureee??Stiu ca o vei face cu o imunitate caracteristica tie.Inconfundabila, as zice. Do it!

Nu asta doare....doare sa stii ca nu mai apartii, sa simti ca existi cand de fapt esti moarta de acum ceva timp....un fel de transparentza.Cum nu ma vezi? Eu te simtit la infinit.Acelasi infinit, al meu, cu minus. Stiti ce doare cel mai tare?Constientizarea de a fi nimic, la infinit.V-ati gandit pe voi ce va doare cel mai tare???

Cam asta a fost intrebarea de azi, apasatoare ....doare atat de tare locul in care se intalnesc sinele paralele??De ce doare atat de tare???

Niciun comentariu: