luni, 18 august 2008

Busy versus Idle sau DND versus Buzz

nu am sa inteleg niciodata oamenii care o ard pe messenger cu tot felul de statusuri ciudate. unii isi povestesc viata sau vor sa para amuzanti - "suzy da-mi buzz cand intri sa iti spun ce mi-a facut titi", ""pap un mar, daca vedeti "idle" prea mult chemati salvarea, inseamna ca mi-a ramas maru in gat de la cat m-ati injurat ", "plecata cu sorcova", altii asculta muzica dar cei mai tari sunt aia care au statusuri gen "busy", "fak baitza ...DND ca te ia mama dreaq", "nu ma deranjati", "nu's", "plecata in oras, la cumpararturi", "dorm", "away", "pierdut pe undeva prin frigider...,al meu...sau al vecinilor". nu inteleg daca tot dormi de ce mai ai deschis mess-ul, sau daca mananci totusi nu vrei doar asta sa faci, de baie nu mai spun. iar daca ai treaba cu adevarat iesi frate de pe mess nu o arde cu busy. la fel cum daca pleci in oras, poti face treaba asta foarte ok si daca dai sign out la mess. daca te cauta cineva iti lasa un offline si gata.

Niciun comentariu: