vineri, 15 august 2008

Lumea mea.....dispare....

Pentru ultima data...scriu de aici....din camera mea colorata cu fluturi si vise .....cu buttercup si zambete de copii tampitei, cu biencutze, sandrutze, andutze, danutze.....stiti voi.......fara voi......nu sunt eu.......fara sa aud zilnic ca's fetitza cosmonauta, fara copilul meu netrebnic[beeey, tipule...:d]....fara budy, fara mum and daddy....si fara cei mai smecheri bunici....trebuie sa recunoasteti, mereu m'ati invidiat pt bunicii mei....hahah.....salut mamaie;)..tataie, un cercel:-?:D:)))

Stiu ca 99%dintre cei care citesc tot ce scriu au impresii idioate, idei preconcepute doar pt ca nu stiti sa intelegeti culori......spuneti"te iubesc" fara sa stiti ce inseama si'mi reprosati mie ca :"Esti un copil rebel si nimeni nu te intelege!Vrei doar sa pari interesanta! Unicitatea nu exista, asa ca nu o vei atinge".....habar nu aveti......iar tu.....esti un nimeni pt mine asa ca be happy ca am aratat ce ai zis si am facut asta doar ca sa'ti demonstrez ca nu am nici cea mai mica jena fata de ideile tale de..(beeeep)....mori!Stiti bine ca nu ma intereseaza de toti, asa ca nu va mai bagati in seama aiurea, crede'ti'ma ....NU ORICINE AUDE CULORI!!!!in schimb oricine posteaza mai nou filmuletze pe youtube fara cap;)wow.....am 1000 de alte moduri prin care as putea sa incerc sa par interesanta, nu prin scris, pt ca nu sunt nici scriitoare , nici poeta cum se credea eminescu.....sunt eu si scriu ce vreau, ce simt, ce pot...cum pot....u can stop reading , right NOW!!!

Tot ce regret legat de orasul asta sunt putinii oameni de care imi pasa.....pt ca imi pasa prea tare si sunt niste oameni speciali.....mai bine era mai rau, deca sa simt acum ca nu pot....x(.La naiba,iar m-am impiedicat.... dar acum nu de o bordura banala, usor crapata de la atatea greutati verticale si muscata de gurile flamanzi ale picamerelor,ci de o chestie neidentificata la o prima privire....amintirea....sau doar batista albastra cu clipe....adi te bat....m'ai facut sa plang pt a mia oara astazi cu statusul tau....10x mult ca ai incredere in cuvintele mele...dar...fuck de ce gandesti asa...???:(((:
[[Adicu: ciudat k ink exista un suflet.. in mine... in tine.. in noi.. in toti
Adicu:totul se sterge incet incet
Adicu: ai de ales?
Spiridusha-de-mineee[coloreaza`vise]: dar asta nu o sa se stearga
Spiridusha-de-mineee[coloreaza`vise]: am avut....si am ales prost!!!
Adicu: acum mai ai de ales?
Adicu: nu...
Spiridusha-de-mineee[coloreaza`vise]: acum nu....e prea tarziu....(pt mine, pt noi..)
Spiridusha-de-mineee[coloreaza`vise]: da' nu vreau sa ma complac in situatia asta si sa zic asta e
Spiridusha-de-mineee[coloreaza`vise]: nu pot si nu vreau
Adicu: o sa te dai batuta la un moment dat....]]
De ce trebuie sa ma complac???Ce forma are amintirea?Ce culoar are?E atat de ciudat ca incerc dar nu...nu o gasesc in sitemul rogvaiv...E de sticla?Calc pe ea....sar, tip.....e inca vie!!!!!Da, stiu.....amintirea nu moare.......doare.....amintirea doare......sunt doar un copil tembel, asa suntem toti....cautam culori pt a ne defini lumea si le aruncam peste mari....construim castele ....distrugem idealuri inalte si plangem de mana...ramanem fara culori......Cadem, dar impreuna....si uite ca i'am facut in ciuda rautatii mici si nu ne'am impiedicat de uitare....si cand ne ridicam....luam cu noi amintirea, amintiri pirdute de pitici si spiridushi .......inchidem ochii.....ne tinem strans de mana si pasim peste resturi....

Eu plec...promit .....sa am grija de chestiuta noastra de'o culoare nedefinita si infinita, amintirea....si daca nu v'am spus niciodata....este pt ca stiti ca asa sunt eu.....dar AI LAF YOU ALL!!!si nu pot...nu pot sa plec....:((
.............
............
..........
........
......
...
..
.


:(([Va vreau pe voi.....:-<]
Fara voi
lumea mea
e moarta
lumea mea
e goala
lumea
se destrama
lumea....

Niciun comentariu: