miercuri, 13 august 2008

ce?

- citeam azi ce ai scris...frumos. sadic, ma face sa ma simt vinovat, dar frumos.
- mai bine nu citeai.
- de ce? nu mie imi scrii?
- putin...mai mult imi vorbesc singura de atunci.
- mi-e frica de tine. scarba.
- stiu...
- nu in sensurile in care le stii, dar cam asa s-ar traduce.
- nu am ce sa fac.
- vrei sa te mint?
- da, o data. sa vad cum e. sa-mi creez o fractiune de secunda o iluzie...
- nu.
- de ce nu? tu ai intrebat.
- nu. punct.
- ai zis-o o data...candva. mai tii minte?
- eu? niciodata. de multi ani n-am simtit asa ceva.
- negam?
- de ce m-ai indemnat sa ma intorc inapoi? stiai?
- nu...

[evitare]

- de ce eviti? stiai nu?
- pur si simplu vreau altceva pentru tine.
- m-am inchis, gata.
- de ce? esti asa de bun uneori...
- cand obosesc, atat. nu-mi mai place de tine. vrei sa ma scoti din noroi. lasa-ma acolo, doar acolo cred ca pot iubi..
- e o iluzie...te hranesti cu aer si noroi.

[12;00 p.m.]

- la multi ani...a mai trecut un an. imbatranesti si tu fizic intr-un final.
- scrie-mi ceva. demonstreaza-mi ca esti...ca esti.

...
- 3 fraze:

[poate ca nu sunt........nu sunt de mult ........de cand picuram.......si priveam cum nu ai sa poti tu vreodata........]
[priveste...priveste in sus.......in intuneric si sub ace reci de apa..........sa doara tot ce ai privit cu pleoape goi si sangerande]..........
[da.el e.......e rece........si ma imbratiseaza........si stiu ca mor.......dar ma iubeste profund si gol.......noroiul inimilor tale.....]

...

- poftim. vezi? prostii. sunt un prost.
- mi-e rusine de ranile mele...
- eu nu vreau copaci. nu imi trebuie copaci. eu vreau trestii. imi dai trestii?
- ce ironic. "cineva" mi-a dat fizic un copac, dar nu sufleteste. inainte era invers. mi-a luat o jumatate si mi-a dat-o pe cealalta. ce test. nu. nu iti pot da trestii.
- tu vrei sa ma omori?
- nu. ce am facut acum?
- tu si cand nu zici nimic, zici multe. cand ai chef. am aflat cum sa te pacalesc. creez un spatiu virtual...si tu il crezi.
- imi pare rau, scurgere de informatii...
- a fost o discutie plina de sens...
- nu, a fost o discutie intre noi. nu trebuie sa fie inteleasa.

[amandoi clipesc, monologul sa oprit. fiecare a vorbit singur pret de 10 minute. timp exact de 2 tigari. el se ridica de pe vine, o lasa pe ea inainte, amandoi se indreapta spre banca:]

ea: - stai cu mine?
el: - cine esti?

Niciun comentariu: