joi, 21 august 2008

sa zicem ca in ultimele 2 luni am invatat un lucru...nu toti oamenii din jurul meu merita atentie mea in special, nu toti oamenii sunt asa cum par, gandesc cum par a gandi, sau actioneaza cum imi imainez ca ar actiona.
se poate spune ca am invatat sa nu mai pun la siflet tot, daca ma face o colega cretina...tac din gura ma uit la ea ii pun o fata de fetita care nu mai intelege nimica zambesc si tac...un coleg nu mai vorbeste cu mine spune ca de ce am ales alta persoana si am renunta la o prietenie adevarata...eu stiu raspunsul tu il stii?alt coleg s-a suparat ca nu vin la ziua lui...oare stiu dragul meu coleg ce planuri am eu in pentru ziua de joisau ziua de maine?
alta colega se enrveaza pe mine si imi spune ca sunt aiurea cu calm ii spun : "aiurea is my middle name".
am plecat mi-am bagat picioarele in tot si m-am dus la munte...
nu stiu cum sa va spun, dar ma simt atat de bine, sunt impacata cu mine, am mai multa incredere si am un talent de a produce panica in jur nemaipomenit...sau cel putin asta cred..va rog nu imi distrugeti visul de a produce panica in continuare sau ce oi fo producand eu in jur...
si toate astea fiind spuse, dragi prieteni, si ce mai sunteti voi pe acolo, nu va faceti griji, puteti lua in considerare tot ce fac eu ca o gluma proasta, deorece mai frends este chiar o gluma proasta....
aceast text este un pamflet va rugam sa il tratati cu atare, orice referire la personaje reale din viata de zi cu zi este pur intamplatoare.
sa aveti o seara buna!

Niciun comentariu: