joi, 21 august 2008

shit shit shit shit shit shit...cuvantul zilei: shit.
holly shit....orice fel de shit vrei tu...
a trecut si anul asta scolar...ma gandeam sa fac atatea incat nu am apucat sa fac nimic si daca m-am apucat nu am terminat.
de exmplu azi ma gandeam ce sa fac vara asta...ma angajez...incep sa fac mai mult sport, fac meditatii la latina engleza si franceza...nu, nu din cauza faptului ca sunt proasta fac meditatii pur si simplu vreau sa aprofundez mai multe chestii si m-am gandit ca prin meditatii o sa inteleg niste nelamuriri...ma gandeam sa imi repar bicicleta si sa ma plimb prin bucuresti cu bicleta numai ca trebuie sa imi iau lant dala cu lacat...sau cum o fi.
nu conteaza juma din prietenii mei s-au carat deja prin alte tinuturi.
trebuie sa fac ceva altfel innebunesc...nu am stare..am ajuns azi acasa de la munte si am inceput sa ma invart prin casa, dadeam din picior incontinu.
nam ce sa zic...e naspa...trei luni de facut ce? la un moment dat nu mai stii ce sa faci...ne vedem la anul in clasa a sasea...ce aiurea...

Niciun comentariu: