marți, 2 septembrie 2008

Anul ăsta declar revoluţie.Intenţionez să renunţ la conformismul de care am dat dovadă în toţi aceşti ani existenţiali şi să impun propriile mele reguli.Fac abstracţie de ce socieatea percepe drept normal,şi mă afişez cu propriul normal,rezultat din propriile-mi valori.Anul ăsta vreau să contrastez cu tendinţele glaciale prin culori calde,culori vii.M-am plictisit de paltoane gri şi de senzaţia că indivizii care mişună pe străzi sunt rupturi de asfalt,ciment turnat pe o schiţă de om, apoi multiplicată.Copii sunt singurii pe a căror personalitate şi prospeţime nu este capabilă să îşi lase amprenta socitatea asta slinoasă ,şi pe a căror înfăţişare nu se poate manifesta efectul de turmă.În naivitatea lor pare-se că sunt singurii care înţeleg ce înseamnă noţiunea de viaţă şi reuşesc să exprime asta prin curcubeul vestimentar .Mă inhibă o gecuţă multicoloră,mă face să mă simt ştearsă şi ruşinată de umbra în care mă complac de cîteva anotimpuri reci încoace.Culorile au efect asupra stării individului ,zice o vorbă din popor ...şi aşa se explică depresia şi irascibilitatea din colecţia toamnă-iarnă.M-am săturat de stereotipii,idei preconcepute,de reguli sezoniere şi depersonalizări.

Niciun comentariu: