marți, 16 septembrie 2008

Vacanta la Paris

A fost frumos, cred ca m-as putea intoarce oricand cu placere in Paris. E ceva special in aer, o atmosfera ce cu greu se regaseste in alta parte.

Mi-au ramas in suflet turnul Eiffel, basilica Sacre Coeur pe treptele careia mi-a impletit un senegalez o bratara pentru noroc si imi tot zicea Hakuna matata (i.e. no worries:) ), muzeul Luvru cu toate sculpturile, in special pavilionul de arta egipteana, catedrala Notre Dame, cartierul nou La Defense, cartierul latin..

Am reusit sa fac aproximativ 800 de poze in doar 6 zile. O sa revin in zilele viitoare cu poze.

Cu siguranta Parisul este unul dintre cele mai romantice locuri in care am fost vreodata. Parizienii sunt politicosi, destul de draguti si o mare parte dintre ei detin motociclete/scutere lucru care mi s-a parut pur si simplu bestial. Cu siguranta daca as locui acolo mi-as cumpara si eu o moto. Inca ma mai gandesc daca sa fac pasul acesta in Romania data fiind circualtia din Bucuresti si soselele extrem de proaste de la noi.

Cu siguranta ma voi intoarce in Paris:).

Niciun comentariu: