sâmbătă, 13 septembrie 2008

sapteseri iasi - versus 24 fun - un scandal de toata jena

citeam mai ieri , in ziaru de iasi , si vroiam sa explic si celor care nu cunosc , despre ce e vorba. Pai sa incepem cu inceputul , ca poate se simt si cei de la ziar: cum sa nu se agite ziarul de iasi , daca are inceiat contrat de barter publicitar cu 24 fun ? cum sa nu manance scovergi intr-o rubrica total nepotrivita acestia?
cea mai tare faza a fost cam am citit ca 24 FUN s-a luat de 7 seri.
iata commentul meu postat pe ziarul de iasi :
mi-e legamite ca fac trafic acestiu ziar, si daca sunt cat de cat inteligenti vor lasa acest coment. deci , nu imi vine sa cred. dece se agita popescu atat de mult? am lucrat in bransa , am fost cel care am starnit interesul asupra acestor reviste, dar in iasi este imposibil , din cauza lumii inchistate si constipate, ca sa ma exprim frumos. tupeul obraznic depaseste orice limita. ....toate revistele trisaza la tiraz, am afut de 1000 de ori facturile de la tipografie in mana......rusine. 24 fun are intre 1000 si 2000 de exemplare , ceea ce este chiar jenant, si pretinde ca are exclusivitati, mari exclusivitati, cativa prieteni cu care isi imparte anumite nimicuri de interese, la care mananca pe gratis in restaurant si carora le da reclama pe gratis...nu incurajaza deloc spiritul de libertate si publicitate, si parca il vad pe ceausescu cenzurand cand ma gandesc la el. apoi , cei de la 7 seri , niste saraci , care prostesc si ei pe unu pe altu pana capata experienta, pentru ca nu au bani sa intretina angajatii si nici sa faca ceva serios , care au si eu jumatate din tirajul declarat , si crede-ti-ma pe cuvant, ;) sunt cu totii niste rahanari care nu au altceva de impartit decat micile meschinarii de provincie , gen prestanta si smechereala. nu vreau sa imi aduc aminte cat am muncit pentru ei , nu vreau sa stiu cat timp am pierdut si cati oameni am format si i-am introdus in comepetiti. rusine pentru munca altora oricum. RUSINE . cat despre 24 fun , sa ma sune popescu la nr 0748641848 si sa imi zica ca nu e adevarat , sa ma sune si andras la acelasi numar , sa ma sune si canariov, sa ma sune toti sa ma pupe undeva , sa ma contrazica , sa imi zica macar ca un cuvand nu este adevarat. Va asigur ca nu au tupeu. Sa se faca un pic mai multa galagie ,sa vedeti cum cad perdelele, sa vedeti cum ies la lumina mafiotii. Si mai se si sustine ca e presa , cand toti mint intr-una , fara sa isi dea seama ca vor fi trasi la raspundere candva
in afara faptului ca ma abtin sa ii fac pe cei care au scris acest articol niste ..., precizez ca toata mass media a ajuns o dezinformare totala, in agonie dupa audienta si contracte publicitare.
Toti se lupta sa demonstrese ca sunt cei mai buni , se bat cu pumnul in piept, cand defapt sunt AELEIP IILUP .
scarbit , ma retrag la somn , cu gandul ca daca voi avea vreodata ocazia , voi da pe ste cap tot sistemul lor de cacanari , cu reviste si povresti vanatoresti , timp liber etc.
Totusi ,pe sfarsit, daca sunteti amatori de astfel de publicatii, va recomand zilesinopti, macar din punctul de vedere al impartialitatii de care dau dovada.

Niciun comentariu: