sâmbătă, 13 septembrie 2008

unul dintre milioanele de cretini

in primul rand ma intreb daca cuvantul ,,cretin,, e urat sau nu, stii , nu vreau sa par unul din cei care umple netu de aiureli. Dar in cazul de fata , reverindu-ma la o anumita persoana ( V. T ) pot spune ca sunt chiar prea bland cand fac afirmatia asta, respectiv cand spun ca e un cretin.
Pai sa incepem cu povestea, de la cap la coada , cred k e cel mai bine....a....sau nu ...incepem de la coada la cap....sau ma rog...vad eu...
E vinesi si imi pica fisa sa ies din iasi , pentru ca era prea cald si deja simteam ca mor, si , cum nu mai facusem o iesire de ceva vreme , alegem marea. Toti preferam vama veche nu? Dar pentru vama era bun si un cort, poate am chef sa stau pe plaza seara si sa ascult valurile din cort..sau de langa....Si imi amintesc ca am nene cort, ce naiba, dar imi dau seama ca nu l-am mai vazut de mult. La cat de des ma tot mut, e posibil sa-l fi uitat pe undeva, dar stai, imi amintesca :) a ramas la amicu meu, ,,V,, . Nu mai vorbisem de mult cu ,,V,, si intru pe mess, sa vad daca este on-line. Din pacate nu era , asa ca dau sa il sun, dar , surpriza, are telul inchis. Bon, nici o problema, o sun pe prietena lui, ,,R,, care imi raspunde acra ca ea are treaba...si ca ,,V,, nu mai are baterie la tel. Da , clar , am lasat ideea de-o parte si am plecat la mare fara cort, dar intorcandu-ma , in vad pe ,,V,, on-line....

andu: sal man
v: salut
andu: ce faci? la serv?
v: da
andu: ma , te sunasem vineri , poti sa imi dai si mie cortu ?
v: normal ca pot. da mai spre seara
v: tu m-ai sunat si astazi?
andu: oke, nu, te-am sunat vineri
andu:
andu: si aveai telu inchis
andu: si am vb cu roxana, cred k ti-a zis
v: da, ramasesem fara baterie. ma tot suna cineva de dimineata si nu stiu cine.
v: da man, nu-i problema, ti-l dau normal. ca doar e al tau
v: da candva pe seara ca pana atunci am treaba
andu: oke , pai atunci cum facem ? trec eu p la tine?
andu: da sa imi zici unde stai
andu: dau ne vedem undeva
v: eu o sa trebuiasca sa ajung pe la 7 prin fundatie. poti ajunge si tu pe-acolo? si vin cu el direct
andu: ma e ok , bon, pai atunci ramane asa , dar unde in fundatie?
v: la belfast
andu: oke man, pai hai k ne vedem acolo
v : ok
andu: bon, hai k tre sa pelc la scoala k am aflat k am un examen
andu:
v: ok. spor si bafta atunci
v: vb
andu: mc , dap
Asa, si ma intalnesc cu el, si ma gandesc asa , in sinea mea: ba ce om...ce om...ce om handicapat? de ce imi mai da el cortu inapoi? dupa ce mi-a facut atatea belele, imi da cortu, chiar era exceptia aia care confirma regula.
Pai domnul ,,V,, originar tot dintr-un oras care incepe cu litera V mi-a tras o gramada de tepe , si nici nu stiu cu care sa incep mai repede, oricum nu cred ca ati avea timp sa citit tot, da vreau sa le insir asa , ca idee:
teapa nr 1:
eram noi pe tren spre costinesti, veneam din mangalia. Intamplarea facea ca noi aveam vin, ei aveau tigari , sau cam asa ceva. Si nu mai retin care s-a bagat in seama cu care, ideea e ca in 10 minute, eram prieteni. Da asta pana seara , cand am tras concluzia ca , toti banii pe care ii aveam la noi i-am cheltuit cu ei, respectiv cu domnul ,,V,, care sustinea ca e director. Pe seara au dat-o cotita dupa multe intamplari, si am respirat intr-un fel
teapa nr 3:
se muta asta cu gagica-sa , intr-un apartament si el ca omu, ma gandeam ca si-a revenit, ca are macar un gram de responsabilitate, dar de unde...dupa cateva luni, bou de mine l-am primit iar pe acasa pe la mine , pentur ca nu mai avea unde sa stea , il daduse proprietaru afara. A zis ca imi plateste jumatate de chirie...etc...nici acum nu am vazut banii, si a stat ceva vreme si pe acolo.
teapa nr 4:
Vine ,,V,, in toamna la camin, eu ma mutasem la unu , intr-un etaj de vila , si
nu stiu cum intram noi in vorba si aflu ca da 180 de E pe o camera de camin. I-am propus sa vina la mine , sa imi plateasca doar 100 E si omu a acceptat.
Da faza e ca proprietaru era cam spritar, si sincer nu prea im amintesc sa il fi vazut de multe ori treaz, si , coincidenta , dl ,,V,, tot siropar :)) . S-au pus astia nene pe baute, am fost eu plecat cateva zile din oras, iar cand m-am intors ce sa vezi? dl-V si cu proprietaru se iubeau de nu mai puteau....cu spritu si cu tablele.
Din ziua aia proprietaru a facut tot ce i-a stat in putinta ca sa plecam de acolo, evident , tot ,,V,, e de vina, acest ,,V,, pe care l-am bagat in casa...si i-am zis inainte sa plec: fratioare, din cauza ta plec, fa-ti bagajele si mars afara inaintea mea , k eu te-am adus. ,,V,, , in replica , imi zicea ca a vorbit cu proprietaru si ca il mai lasa sa stea cateva zile , pana isi gaseste altceva. Io ma prind repede de truc, dar astept confirmarile de la oameni. Si iata surpriza: aflu ca sta cu inca 2 fetisoare....etc.
Deci domnule ,,V,, ma adresez direct aici , dumneata crezi ca eu sunt prost? da, intr-un fel ai dreptae, nu te-am batut din prima , da mai da-te dracu de taran nespalat ba...puturosule, alcolicule, drogatule, golanule si neseriosule , te sfatuiesc sa participi la un concurs de mincinosi ba , nu sa imi vinzi mie gogosi ;)
acum, ca sa ne lamurim , domnul din poveste nu e altul decat ,,vic_trifan@yahoo.com, adica victor trifan. Il acuz doar asa , pe net, ca sa vada lumea cine este , dar daca vreti mai mutle detalii, va putem informa in orice secunda.
Domnule Victor, impreuna cu prietena ta cea acra, las-o dracu ca ai mintit cat pentru o viata si ceva , oare cat mai vrei sa minti a?
sa nu iti vad fata aia zambelita, si sa nu ma mai cauti vreo 100 de ani de-acum inainte ba, da? s-a-nteles? ca-l pun pe grivei pe tine ba ,,subcultule,,

Niciun comentariu: