duminică, 14 septembrie 2008

... autumnal ...

Ei, bine ... pentru ca majoritatea blogurilor sunt triste si tomnatice ... pline de suspine, frunze uscate, sau mai stiu eu ce ... am zis ca e absolut necesar sa fac eu nota discordanta ... like always! Doar asa ... pentru ca nu ma intristeaza toamna, pentru ca oricat de posomorata ar fi ziua tot am chef de zbenguiala si diXtractzie ... iar cand e soare ... sunt "argint viu" ... bine-ai mai zis-o
Cica s-ar zice ca ... toamna se numara ... bobocii, restantzele, creditele si ... ma rog, ce si-or mai fi numarand altzii ... Mi-am facut si eu cateva socoteli si ghici ce? Inca-s in vacantza ... Mi-am luat niste cartzi nu neaparat noi-noutze, dar necitite ... m-am gandit ca e timpul pentru o zi (sau o noapte) nuuumai cu gagicile mele dragi, momentan doar 2 din 3! Recuperam, nu-i problema ... timp avem, chef idem ... :D

Bucura-te zilnic, fa ziua frumoasa cuiva, renuntza la rautate, la critici si la ura ... eXista atat de multe motive ... trebuie doar sa vrei!

Niciun comentariu: