duminică, 14 septembrie 2008

Dacă tot mi-a sărit lumea în cap cu marea intrebare : “De cine ţi-e dor, dragă?” Image Hosted by ImageShack.us
Ei, bine … n-am avut intenţia să combin nişte elemente fără legatură, dar iată că am făcut-o şi pe asta … pinguinul trist de mai jos, 68 melodii d-ale Ţapinarilor, ochii extenuaţi de la atâtea teste … un castron plin cu zarzăre şi corcoduşe (mulţumesc TatiImage Hosted by ImageShack.us), solniţa, o farfurie cu Albă-ca-Zăpada (mulţumesc Mami&MăiţaImage Hosted by ImageShack.us), compul meu drag care se cam înţeapă … <- astea sunt responsabile pentru ce e aici !!!
Mi-e dor de:

- KMK meu Image Hosted by ImageShack.us
- o cafea cu BeBe … d-aia, ştii tu … 4-5 ore

- mare, să înot şi să uit de tot
- CHEYENNE
- o bere rece în White Horse Image Hosted by ImageShack.us
- un concert rock
- o liniuţă blat în miez de noapte

- UBJ & TUT
- Intruder-ul negru (şi ţie, nu?
Image Hosted by ImageShack.us )
- HUSQVARNA
- Gilera

- Black Sabbath şi neapărat Castelul Bran

- 850 T5

- Kopernik
- castelul de la Visingsö şi căluţii

- Kitty

- un curs de 3 ore



- un fotbal mecanic

- Alpha
- club T

Niciun comentariu: