sâmbătă, 13 septembrie 2008

Zatul vietii

Mi-am propus sa scriu mai mult pe blog. Ma gandesc ca , din intamplare pot salva minti ratacite, si uite-asa mai fac un bine.
Dar nu despre asta am sa vorbesc. Ma gandeam doar la ,,zatul vietii,, .
Dimineata, am sarit ca arsa din pat; stiam ca e tarziu, telefonul nu mai suna.;mmmda...7:30...eram sigura; alerg , alerg alerg (baie -dormitor -- tur -retur) .Cu ochii pe jumatate inchisi plec. Alerg, alerg, in cele din urma ajung si la metrou.
Acum o sa explic ultimele fraze , printr-una singura. :DIMINEATA E JALE CU MINE , MA GRABESC SI NICIODATA NU REUSESC SA AJUNG LA TIMP LA BUNIKA. E misto cu metrou...multi prin provincie ne invidiaza...dar marele privilegiu se transforma in dusman, de ce? iata: ajung in statie , evident , metrou tocmai pleaca. Urmatoru...peste cat timp vrea el....No problem...astept. Da pana cand? pana cand ...intr-un final ....soseste. Asa...mai sta ceva timp in statie. ...deja ma uit la ceas ...mai e timp.; pleaca....cu greu...da merge....asta conteaza . ajunge in urmatoarea statie...si sta si sta si sta....de iti vine sa te-mpusti....da mai e timp....; mai un ziar, mai altu.......trece timpu....pleaca ....ajunge in urmatoarea statie....iar sta....iar sta si sta si sta......e a treia oara cand te apuci de citit acelasi articol de rahat cand dobitocu de la post te anunta cu o voce bolnava ca sa inchid usile....apoi mesajul robotului....,,atentie...se-nchid usile...,, apoi o baba care intra ultima clipa printre usi chiar langa tine...evident trebuie sa-i faci loc ca a facut efort sa rupa usile si e obosita....apoi..inca o data mesaju ....,,atentie...se-nchid usile...si pleaca....si tot asa...vreo 4 -5 statii...; uiti incotro vrei sa mai ajungi, iti doresti numai sa pleci din statie. Dupa ce ai ascultat mesajele cu usile...sosesc si mesajele impertinente...vocea conducatorului acum e dezmeticita si revoltata: ,,va rugam folositi toate usile de acces ale trenului....(se-a ude de pretutindeni : 'te dreacu...) ...ajung la eroilor....unde apar si mesajele imperative: ,, va rugam sa va indepartati de la margine trenului, va rugam sa permiteti plecarea trenului din statie"...etc. O data ajuns la destinatie...nu poti sa iesi...ca navalesc ,,calatorii" peste tine de , daca nu esti mai puternic sa le ti piept te doboara. Culmea e la intoarcele...cand merge mult mai repede dar e mult mai aglomerat. Atunci e chiar amusant...iar mesajele vin ca o destindere, devenind adevarate poante: ,,va poftim sa intrati pe toate usile (e-adevarat, pe asta am auzit-o in premiera astazi)....
M-am luat cu vorma si am terminat...iata zatul vietii...ce cretin suna.... nu....asta e o razbunare pentru cretinii de la metrou. Defapt vroiam sa scriu alt articol , dar mi-am amintit ca e tarziu si maine va trebui sa ma trezesc devreme, pentru a prinde METORU'...v-am lasat

Niciun comentariu: