sâmbătă, 13 septembrie 2008

Independenta..
Ce cuvant mare.Am descoperit acum ceva timp ca echivaleaza cu singuratatea.
Am invatat sa ingrop nevoia mea de independenta si am preferat sa fiu, pur si simplu, dependenta.Dependenta de cafeaua de dimineata, de tigarea de dupa, de el, de lume si de locurile care ma fac sa dezgrop amintiri frumoase sau dureroase.
E placut sa fii dependent, oricare ar fi viciul tau.Plutesti in nepasare,uitare de sine,si totusi esti constient ca ieri, ca si azi, ca si maine.. va fi la fel.
Imi place sa cred ca toate astea,micile sau marile noastre dependente, ne fac viata frumoasa.Pana la urma.. imi place sa stiu ca maine va fii la fel ca azi,imi da o siguranta stranie.. siguranta care ma transforma intr'un om ignorant.
Dar nu'mi pasa!
"Trebuie sa fii.. independenta.
Nu trebuie sa depinzi de mine.."
Dar tu nu intelegi ca nu depind de tine? Depind de sentimentul pe care il am cand stiu ca esti langa mine.E atat de placut,e atat de.. linistitor.
De ce sa vreau sa fiu independenta ?
Tu esti?

Niciun comentariu: