sâmbătă, 13 septembrie 2008

cum mi-am petrecut vacanta de vara

"cum mi-am petrecut vacanta de vara" - asa se intitula in fiecare an prima tema pentru acasa la ,,Compunere". Imi aduc aminte de anii cei de demult ( si sincer spun asta de parca as avea mai stiu eu ce varsta) . Era acea speranta, acel dor de viata, acel parfum al verii, eram fericiti .
Imi este foarte greu sa ma exprim , pesemne este destul de tarziu si ideile au atipit, ori e ca atunci cand vrei sa descri in cuvinte mirosul unui stanjenel, sau privirea iubitului , sau ziua in care-ai aflat ca existi.
Gandurile sunt bagate la malaxor, viata comuna te face sa gandesti din ce in ce mai putin si sa faci din ce in ce mai mult, iar sfarsitul nu mai are inceput; pentru ca vreau , am sa ma schimb , dar de maine , pentru ca astazi am fost deja ca si ieri. Privind in urma nu vad decat o umbra pe care scrie ceva. Trecutu'ngroapa'ncet durerea , si-atunci viata'ti schimba fiecare pas , si ce-a ramas , constati ca esti tu .
Dau curs franturilor ultimelor ganduri de noapte , ce inca se zvarcolesc ,probabil visand un cosmar ambiguu. ALO? Noapte buna. trecutu'l vand pe-un strop de viitor.

Niciun comentariu: