sâmbătă, 13 septembrie 2008

|...Stare de...|

Si completeaza tu cu absolut orice vrei. Poti face chiar o "suita" de la cele mai vulgare cuvinte pana ajungi la starea de nimic. De ce starea asta ? Pentru ca normal " am si eu motivele mele" pe care nu le dezvalui. Egoist ? Individualist ? Nu! Sunt doar nervos.


Celia ma ajuta... trag aer in piept si numar de la 10 pana ajung la zero. Obosesc si respir mai greu, imi dispar din nervi, dar constiinta tot imi e incarcata si asta pentru ca exista persoane care desi isi doresc ceva anume... renunta din simpla obisnuinta si cred ca asa e mai bine. Ce e bine in lumea asta ? Sa ai dar sa nu profiti...


Cafeau din ceasca s-a racit... aroma i s-a dus si asta pentru ca nu am savurat-o la timp, mai rau e cand faci la fel si cu viata. Ce-ti aduce zambetu' pe buze ? O doza dubla de fericire. Ce ai acum nu-ti mai ajunge. Nerabdarea te defineste si ai uitat de ce era important, vei doar noul si recunosc ca si mie imi place.


Despre cei cu vise mari respect. Imprumutati-mi din rabdarea voastra si lasati-ma sa visez in continuare. Nu-mi taiati craca de sub picioare . Sa ma lovesc de sus sa vad si josul si astfel sa invat din greselile mele. Nu e mai bine asa? De ce sa ma chinuie "sfaturile" fara rost cand simpla traire ma ajuta.


Dezamagire absurda si fara rost. Nu e vina nimanui si nu acuz nici soarta macar. Chemat in instanta am jurat sa ma reduc la tacere si astfel sa nu mai existe sanse de mai mult.


Acum tacere... urmeaza verdictul.

Niciun comentariu: