sâmbătă, 13 septembrie 2008

prin viata

bai, si daca as sta sa ma gandesc ca in fiecare zi mi se inampla cate ceva , de cele mai multe ori acel ceva fiind stresant sau de-a dreptul nasol, atunci prefer sa nu gandesc. In curand voi da cartile pe fata, de nervi si , pentru prima oara de ceva vreme , voi da la iveala cateva din cacanariile care se intampla pe la iasi. Va voi spune de ce am plecat din sapteseri , de ce am plecat din zilesinopti, de ce am revenit in zilesinopti, de ce mi-e scarba de multi, de ce nu ma suporta multi , si de ce ma ambitionez sa demonstrez ceva care defapt nu exista. asa ca stati prin zona, promit sa fac asta, promit sa deschid cutia cu arhive secrete !!! asta in premiera pentru toti . va fi o surpriza de proportii, si , vreau sa spun ca m-am gandit mult pana sa fac aceasta alegere. Concluzia a venit repede : din 5 iunie vei putea citi cateva chestii macar interesante, numai pe acest blog ;)

Niciun comentariu: