sâmbătă, 13 septembrie 2008

ma exaspereaza spiritul de pe frontul de est

ma exaspereaza prostia.
ma exaspereaza prostia care adesea o intalnesti la unu care pretinde ca e cineva.
ma exaspereaza cretinitatea, acea cretinitate care persista in mintea omului , deja intoxicat de idei preconcepute.
ma enerveaza cand vad ca nu am cu cine sa discut.
urasc oamenii care zic da si fac nu. ii detest. sunt niste lasi.
ma doare cand cineva se face ca nu intelege.
urasc cand mi se spune despre ceva , ca fiind cel mai bun.
urasc pe cei care ma urasc.
urasc legendele, legendele alea de cacat ale iasiului, cu tot cu excrocii deveniti martiri ai neamului din iasi. le urasc , ce e asa greu de inteles?
nu suport curvele, acele curve care sunt cu tine pana dau de altcineva.
urasc exclusivitatile , cercurile de asa-zisi-smecheri, urasc sa nu fiu eu.
constat din ce in ce mai clar: nu imi place iasiul , era si logic , nu imi place. oamenii sunt ok pana la o limita ,si niste mari dobitoci, de la limita stabilita in continuare.Da , sunt niste dobitoci.acum, fiecare are limitele lui, dar multi au acel spirit de turma , de provincie coclita , chair daca ceva in ei pare a fi ok. sub zambetul si cuvintele stalcite , se ascunde o mare tampenie deseori.
urasc spiritul de turma , haita , trib , si to ce mai are legatura cu acest infricosator de meschin si stupid efect.
cand vad ca lumea e cretina , incerc sa le atrag atentia , dar , plictisindu-ma repede, ii las dracului, si merg mai departe.
Ma rog sa gasesc un colt de macar 1 Km/2 in care sa lipseasca prostii, ingamfatii, si fitosii. Oricum , rugaciunile mele sunt in zarad, iar prostii se inmultesc.acest articol cretin si infinit ma face sa ma destind, sa ies din starea notorie de draci, si sa iti mai iert cateva din pacate, sa nu te bat cand te vad , si sa nu te mai injur in timp ce fumez.
In concluzie , nu fii prost, te rog eu mult de tot....te implor....nu fii

Niciun comentariu: