marți, 16 septembrie 2008

Take me as I am

Copil nebun si razgaiat caruia daca nu-i iese ceva cum vrea se supara pe toata lumea si pufneste si buseste si-si face rau singura. Cum? Simplu, I see the dark side, vai ce patetic suna..

Zambet sarcastic, de ce naiba am tipat ca o nebuna? Ah da de fapt striga sufletu in mine sa ma lase dracu toata lumea in pace.

M-am linistit..e o alta noapte. Nu urla muzica in ritm indracit, nu se mai invarte camera cu mine, nu mai trage nimeni de mine niciunde, nu-mi mai alearga ganduri nebune prin cap.

Alcoolul imi da puteri nebanuite. Dintr-un om inocent face demon. Da, demon ce calca pe suflete si pe tot ce-i iese in cale. I taste my tears, I run, I fall, numb creature crawling on the floor..and you don't fucking know that.

Te vad din nou si-ti zambesc..

Niciun comentariu: