duminică, 14 septembrie 2008

prefa-ma zambetul tau

Nu! Oglinda ma determinase sa-mi adresez aceasta negatie, lasandu-mi capul in palme.Iarasi sfarsisem prin a nu ma demachia.Nu ma lasai niciodata sa-mi savurez tabieturile de seara.Ma trezeam de fiecare data cu rimelul transpirat pe gene, cu buzele manjite rosiatic de parfumul tau, cu parul buclat anapoda de mainile tale, cu amprentele buzelor tale pe bustul meu, cu obrajii sufocati de saruturile tale, cu fiecare particica a corpului meu mirosind ametitor a buze, cu urechile-mi inca vibrand in ritmul gemetelor stinse.
Mi-am tras peste pielea-mi mult prea calda, camasa ta.Stampilam cu amprente fierbinti gresia rece.Tu dormeai.
Mi-am lipit fruntea de geam.De sub manecile indoite ale camasii, mainile mele se jucau cu geamul reavan.
-Ma asculti?
Ai dat aprobator din cap.
-Ia-ma de mana, fa-ma sa te urasc, iubeste-ma, fa-ma sa te uit, alimenteaza-mi din nou imaginatia, incetineste-mi bataile inimii, incalzeste-mi corpul, saruta-mi fruntea, zambeste-mi ca si cum ti-ar pasa, adora-mi chipul, du-mi dorul parfumului, saruta-ma cu buzele reci, priveste-ma cand ma schimb, admira-mi dantela neagra ce-mi acopera sanii, saruta-mi coapsele, amageste-mi pantecul cu obrazul tau, minte-ma ca nu-ti pasa, sopteste-mi ca ma iubesti, strange-ma intre bratele tale, adormi cu capul pe pieptul meu, asculta-mi bataile inimii, priveste-ma cum gem amtetita sub mangaierile tale, bucura-te de surasul meu, ia-mi cuvantul, pozeaza-mi trupul acoperit de petale, zguduie-mi linsitea, atenueaza-mi agitatia, nu-mi da drumul degetelor, suna-ma sa-mi spui ca ti-e dor si-apoi inchide-mi, protejeaza-ma, intelege-mi gandurile, du-ma departe si-adu-ma inapoi, bruscheaza-mi realitatea cu soapte candide, plimba-ti rasuflarea calda deaspura trupului meu gol, cicatrizeaza-mi durerile, oboseste-ma cand am prea multa energie, transforma-te in surasul meu si prefa-ma in zambetul tau.
-Dar esti deja zambetul meu...

Niciun comentariu: