duminică, 14 septembrie 2008

In doar doua minute...

In 16 secunde am sa zambesc, peste alte douazeci am sa ma uit plictisita in tavan si-am sa ma amuz de propria-mi gandire.In cinci minute am sa ma ridic din pat, ca peste alte doua secunde sa ma trantesc la loc cu aceeasi nepasare cu care m-am si ridicat.In cel mult o jumatate de ora am sa ma hotarasc sa deschid geamul, caci cu siguranta atmosfera va fi insuportabil de sufocanta din cauza caldurii de amiaza.Valul de canicula ce ma va izbi, imi va crea o stare de disconfort.

Peste vreo ora - timp in care ma voi plimba agitata prin incapere din pricina zapuselii- voi face un dus rece si apoi ma voi ocupa putin de infatisarea camerei, nu prea prezentabila.In scurt timp, nu mai mult de douazeci de minute de la initiativa de a face putina ordine, ma voi opri din curatenia superficiala, pe care initial am crezut-o ceva mai mult de o aruncare de haine in dulap si strans patul.

Cotorul de mar de pe noptiera nu imi va deranja irisul, ba din contra ca pentru o tipa aberanta ce sunt, imi va alimenta imaginatia.In urmatoarele zece secunde de cand am zarit cototrul de mar, voi pune mana pe aparatul de fotografiat de pe pat pentru a face o poza, setand inainte cateva efecte.Aparatul se va deschide pentru doua secunde si obosit de sutele de poze cu chipul unei narcisiste, se va inchide la loc.Atunci ma voi uita la el, voi zambi si-l voi tranti la loc in pat, pe cearceaful alb si mototolit.

Dezordinea de pe birou ma va face cel mult sa ma gandesc ca poate intr-o zi va fi bine sa le aranjez, insa doar atat.

Lanceda peste masura, ma voi arunca peste cele trei perne sifonate, cu capul atarnat putin peste marginea patului.La un moment dat, probabil imi voi simtii narile umezite de mirosul de fier al hemoglobinelor , datorat caldurii si ametelii.Nu ma va deranja prea tare, dar totusi, din instinct, voi lua, un servetel, pe care voi desena usoare firicele rosii.

Ahh...iarasi imaginea idioata din tavan! In doua minute...In doua minute ce? In doar doua minute am avut timp sa-mi imaginez totul de pana acum...

Niciun comentariu: