duminică, 21 septembrie 2008

|Am avut...Dar nu voi mai avea|

mereu aud "aberatii" de genu:>>"esti inconjurata de multi prieteni boni"<>prieteni^^ ...am avut ***candva*** dar in prezent nop...regret ca atunci cand am avut__ in jur)) prieteni ...nu am stiut sa ii apreciez...dar nu i-am pierdut pe toti..((din fericire))mai am unul singur...care ii povestesc orice lucru((orice intamplare))...acel prieten este:CALCULATORUL "cu ajutorul lui"" mi-am format o lume a mea ...unde numai yo & el traim ...(())facem ce vrem ....auzim culori ...vedem sunete...etc....__dar no e bn=acum nu mai am "rabdarea & posibilitatea de a discuta cu cineva **intre 4 ochi...nu mai pot face nimic;;;din cauza acestui PRIETEN si lumea ((mea))si a lui...cand "l-am cunoscut"parea ceva deosebit...dar am ___devenit dependeta de el ((ca si cum ***el ar fi ca un drog ptr mn...^^efectiv nu pot sa ma despart de el##...si nici nu stiu cand voi putea sa ma despart de el(())yo sfatui pe toata lumea sa nu o i-a pe urma mea...va ajunge mai raw decat mn :(((

Niciun comentariu: