duminică, 28 septembrie 2008

:-P

[As vrea sa va scriu ceva frumos
dar e un cantec fara rost
pentru noi filmul s-a terminat
as vrea sa va spun adio dar
pana si asta e-n zadar
nu-ntelegeti ca-i genericul final?

Filmul nostru l-as vedea din nou
din pacate nu-i pe video
aveati voi o scena-n care ne'njuram si'apoi radeam
imi spuneati ca daca nu ma potolesc m-aruncati pe geam...]~>adaptare VAMA VECHE!

Mi-amintesc perfect ce imi doream cand eram mica: o bagheta magica...eram.....as putea spune ca sunt mica si la propriu si la figurat...corpul meu a uitat sa contorizeze anii ,traieste maturitatea ironizand parca timpul....tot timpul am vrut sa fiu inalta....si sa nu mai fie budy intrebat:si surioarata ta in ce clasa a trecut?surioara lui.....de apr 20 de ani:)))

Mereu vrem....ne dorim, visam....cautam limitele dar doar spunem ca le cautam...pentru ca doar intindem mana si asteptam sa putem atinge linia orizontului....si ce facem?stii???nu simti cum te lovesti de pietre, de ziduri, dam cu pumnii, dam din picioare, tipam, plangem, tare sau incet, ne distrugem sau distrugem,da niciodata nu spunem gata: nu mai visam...este importiva firii umane....ramanem acolo sa daramam ziduri, sa descoperim comori...ramanem acolo cu cioburi de cuvinte, praf de simtiri...Reactionam in maniere absurde doar pentru a ascunde complexe,doar pentru a ascunde ca nu stim sa traim....progresam....si...progresam.....si unde-i fericirea?In spatele zidului.Si exista mereu un zid?DA!


Ma rog...imi doream bagheta magica...mereu deviez de la subiect...daca exsta un anumit subiect...whatever....au trecut detui ani de atunci....but i'm the same girl with coloured dreams and fairytales...am renuntat la pantofii mamei cu toc si cam toate celelalte dorinte si bagheta magica s-au risipit incet.....sau mi-au fost furate nu stiu, incerc sa imi impun absenta unui raspuns atat de evident....Vise.....le-am inlocuit cu altele...
Acum nu mai vreau sa schimb lumea. Nu mai vreau sa schimb pe nimeni, nici macar pe mine. Desi acum am o bagheta magica si as putea sa fac multe cu ea. Insa nu imi doresc asta...[de ce ajung spiridushii sa fie indiferenti?]Vreau doar ca atunci cand voi privi inapoi, sa vad ca am atins existenta unor oameni. Nu, nu vreau sa ii schimb, vreau doar sa fac ceva pentru ei. Nu trebuie sa fie ceva material....ar fii prea usor pt o bagheta de spiridush. Ceva, orice, oricat de mic, pentru ca in momentul cand voi trage linie, sa pot sa imi spun ca nu mi-am irosit bagheta magica degeaba...

Astazi, pt a mia oara am realizat ca ne trece timpul prea repede...si nici nu stim ce sa facem cu el..ne trec clipele si nici macar nu ne dam seama....dar ele raman in batistuta albastra, ati promis!!!Pana ne trezim din busculada asta de responsabilitati inutile si exagerate in care ne aruncam voit, rotile incep sa nu ni se ma invarta la capacitatea maxima....azi......am realizat asta, cum am zis.....alaturi de voi....pt ca prin voi exist, prin voi ma definsec,prin voi traiesc...traiam....a fost utima noastra seara...

Si a fost exact asa cum ne doream.....asa cum suntem, cu nebuniile noastre, cu gratare arse, cu servetzele uitate, cu amintiri, cu....porunci cu elefantei pt care imi dau votul ca fiind cele mai tari;)....cu baba oarba, v'ati ascunselea, popa prostul......fara net......cum eram inainte....acum un ecran ne face sa uitam de realitatea noastra si sa ne transpunem intr-o lume virtuala in care nu stim ce rol avem.....aveam atatea de facut.....dar noi cantam.....cantam vama vecheee....pt ca stim si vrem.....pt ca ne place.......pt ca vama este cu noi, in noi......

Adi imi zisese intr-o zi, o oarecare zi, cu o anumita dezamagire pe care am simtit-o in vocea lui, ca de el n-am scris nimic pe blog....si daca n-am facut asta, nu este pt ca nu as fii avut ce....din neglijenta, nush.....n-am scris decat de cateva pers....si sunt destule fff imp pe care le-am omis...dar voi stiti toti cat sunteti de importanti pt mine.....asa ca 10x adi pt ideea cu pitulushul pe...strada ....la 2 noaptea de azi....a fost superb....mai ales cand te gaseste cineva doar pt ca incepi sa razi, si daca nu-s eu asta cine ar putea fii?=)))

10x tuturor pt aceasta ultima seara, noapte, zi....impreuna!!!poate ar fii fost mai bine ca despartirea asta sa fie mai rece, pt a nu avea un milion de motive sa regret ca nu vom fii impreuna....si pt care sa nu simt ca ma golesc de lacrimi la fiecare rand scris si la fiecare poza si clipa din batistuta.....cu voi.....Parca si acum il aud pe neantenatul care si'-a cam luat-o azi:"Ceapa ceapa, stai in groapa, usturoi stai in gunoi....", in varianta lui originala:))Cand o sa mai facem noi elefantei?sau sa jucam remi cu cartile pe fata, nu-i asa ioni?:-<

Simt ca au trecut 10 ani de cand cantam impreuna(acum o ora)...melodii de la vama...si radeam....mai am 3 zile....doamne cat de ciudat suna....va vreau pe voi:(((((((vreau sa raman aici un infinit de clipe.....un milion de cantece si tot atatea versuri....cu voi sunt eu, fara masca, cu bratari si creion negru la ochi, cu buttercup a mea si visele mele...de ce m-ati acceptat asa si m-ati facut sa ma simt atata de bine...???E numai vina voastra.....cine-o sa-mi mai spuna atat de ciudat si de special fetita cosmonauta, pufuleata, aia mica, tampix.....vom ramane aceeasi tampicshi cu buline si grupul nostru de spiridushi?promite-ti-mi ca nici nu va puneti antena pana vom fi iar impreuna, nici nu veti uita de batista cu vise, nici nu veti renunta sa fiti colorati....sau ca nu va veti mai uita la powerpuff....vreau sa raman cu voi.....si stiu ca nu am timp de pierdut, stiu ca daca nu ma trezesc acum, s-ar putea sa fie deja prea tarziu. Am atatea lucruri de facut inainte sa trebuiasca sa ma supun limitei de viteza...

In toti acesti ani, ne vom imagina ca suntem impreuna....noi stim cel mai bine sa facem asta....sa facem distanta sa dispara si diferentele sa fie doar elemente comune...pt ca noi....suntem aiurea...suntem noi....nu vreau sa cred ca in timp vom uita....ma rog, "in timp"...nu poti spune in timp,vidul nu suporta "in" si timpul nu are limite,nu are forma,nu are culoare.De ce ni-l dorim atat de mult?Oare pentru ca e un imposibil?Un neatins?Este fructul oprit,este cutia Pandorei..in momentul cand il vei avea se va termina totul,se va pierde totul.....pt noi.....s-a terminat totul?

Acum inceputul este sfarsit. Iar timpul nu le va rezolva pe toate,pentru ca VOI,oamenilor, nu esti decat timp pierdut....noi, spiridushii, avem vise.....pierdute?

Va las.....cu sau fara ADIO....veti fi mereu cu mine....mereu impreuna....

Niciun comentariu: