duminică, 21 septembrie 2008

Back to school

Dacã într-un post precedent nu vroiam sã vorbesc de şcoalã, astãzi mã vãd nevoitã sã deschid şi subiectul ãsta. Fie cã vreau, fie cã nu, noul an şcolar tot începe. Aşa cã m-am conformat cu ideea, nu mai fac balamuc ca-n anii precedenţi şi nici nu mã mai plâng. (I’m a super girl now...and supergerls don’t cry. Supergirls just fly :D.)
Prin urmare, mã pregãtesc spiritual pentru reîntâlnirea cu colegii şi aştept cu nerãbdare sã vãd ce materii noi fac. În
acelaşi timp mã bucur cã am scãpat de matematicã, fizicã şi chimie. De bio însã îmi pare cam rãu. Aş fi vrut sã mai fac şi anul ãsta pentru ca s-ar putea sã am nevoie dacã nu-mi schimb „planurile”.
În ceea ce priveşte blogul, însemnãrile vor fi mai rare, cu siguranţã. Dar cred cã o sã aparã o nouã etichetã, mai ales pentru cã merg 30 de minute cu autobuzul, iar pe drum se întâmplã o groazã de minunãţii minunate.

Deci...dragi tovarãşi de suferinţã succes! (bafta e pentru cine copie). :)

Niciun comentariu: