duminică, 21 septembrie 2008

Mi s-a spus de multe ori ca seman tare, tare cu altcineva, dar n-am luat in seama, nici macar nu-mi inchipuiam ce inseamna.
Acum ceva timp iar mi s-a spus, ca este cineva chiar pe tvr1 intr-o emisiune care-mi seamana perfect. M-am uitat, dar fugitiv si am zis pas, ihhhhh " nu-i adevarat" , dar n-am stat sa rumeg, respectiv sa urmaresc toata emisiunea, sa-i vad expresiile faciale sau s-o observ din diferite unghiuri.
Acum doua dimineti, pe la sase indamonin', Marlenutza n-avea somn si butona la teveu, cand ce sa vezi!!!! nhinuni mare, ma vad o tare legumicultoare, stiind engleza la perfectie si locuind in tzara mea de sufletzel Anglia.
Si uite asa, ma uitam si ma minunam pana la spaima! daaaaa, era intr-un fel socant sa vad o persoana care-mi seamana in cele mai mici detalii, sa ma vad pe mine adica, dar nerecunoscand locuri sau vorbele ce-mi ieseau din gura " cand le spusesem, doamne? "
Daca mai e cineva interesat si ma cunoaste indeaproape, sa urmareasca " Gradini de vis " pe tvr1, de luni pana vineri la 5,55 dimineata sau 11,30 tot dimineata.
The other me is Hannah Genders.
Repet, uitati-va de la inceput la sfarsit, e o juma de ora - mai ales la prim-planuri!!!!!
:D enjoy :D

Niciun comentariu: