miercuri, 13 august 2008

admid

- trebuie sa vorbesti cu tine sau cu altii, iti trebuie material de calitate, nu cacaturi.
- crede-ma ca nu pun tot ce imi sare in ochi. imi fac propia selectie.
- nu, cu mine pui suflet si greseti.
- asta fac cu fiecare post postat. de aia e asa frumos...
- cu mine e altceva. scrii prostii de ale mele...candva era ubine…acum nu. acum sunt sec. sunt ca un peste ce se zbate si moare in noroiul ce nu il are.
- o...am reusit sa matur noroiul?
- nu, se evapora, dar fac rost de altul, nu te speria.
- hehe...ce copil ai fost aici. nu ma sperii, dar, se evapora...
- daca se evapora, mor. trebuie sa fac rost de altul. urgent. putin imi pasa de tine. e viata mea in joc.
- stiu ca putin iti pasa de mine, dar eu tot lupt pentru viata ta. din joc.
- cine te lasa? o sa incep sa ma opun.
- daca se evapora, traiesti prostule.
- nu. mor!
- ti-se pare.

[liniste 10 minute.
suna cineva la usa.
ea se refuleaza in musafirul venit,
el in...el insusi.
musafirul pleaca,
starea revine]

- iar ai tacut?
- da.
- de ce?
- de ce nu?
- dar de ce da?
- asa.
- defineste "asa".
- ce vrei sa definesc? “asa”?
- da. din contextul de mai devreme.
- pretins. fals. aparent. dexonline.
- nu dex. iar te prefaci in fata mea.
- da. ma doare iar maseaua. na! e bine acum?
- perfect.
- sictir.
- si eu, si eu. ma duc sa ma imbrac. in masti. ma recunosti dupa costum. azi o sa fiu un mim. iti modelez un balon?

Niciun comentariu: