luni, 1 septembrie 2008

M-am saturat

In fond, cine sunteti voi? In fiecare zi dati buzna aici, parca ati fi la biblioteca sau la standul de ziare. Ce e blogul meu? Cutie cu nisip pentru pisici? (Asta era de fapt valabil pentru Mr. G, dar slavita fie barba lui mahommed, nu ne-a mai incantat cu personalitatea sa sarmanta). Nu. Asta e un loc de joaca serios si respectabil. Nu vii, te joci in liniste si pleci. Asta pot sa fac doar eu, ca sunt jucariile mele...

Si cum sa spun.. i'm sick and tired of invisible friends.. si alti iepuri de genul asta. Asa ca am sa ma revolt impotriva cromagnonului din mine si a anonimatului vostru (.. inca nu pot sa cred ca fac asta.. someone hold my hand..) si am sa institui un program public si saptamanal de cunoscut si socializat cu blogosfera.. care este.

Acest proiect trebuie vazut ca o ocazie minunata de a tândăli la o terasa pe caldurile astea strabusitoare si de a cunoaste oameni pe care in mod normal i-ai cataloga drept sociopati. Si ma refer strict la mine. Pentru ca pe voi.. cu putine dar notabile exceptii, nu va cunosc deloc.

Asa ca programul meu pe urmatoarele 4 saptamani va fi urmatorul: vinerea.. eta 17.00 in briza de la etajul 4 al nationalului, aka la motoare. Un loc public, in care daca se constata un conflict evident intre comeseni si o degradare rapida a relatiilor blogoliniare, nu putem sa ne luam la bataie.

Si daca o sa va adunati mai multi, dar dintr-o regretabila eroare veti fi cu totii stransi la masa din spatele meu... :-P ... eu n-am sa ma supar, dar am sa va fac poze cand o sa ma prind ca ma pacaliti :)

Niciun comentariu: