luni, 1 septembrie 2008

Reactii

M-am saturat de vorbe goale,spuse la intamplare,care ranesc sau induc in eroare!M-am saturat de oameni care cred ca te cunosc dupa ce au vorbit 2 sec cu tine!M-am saturat de ipocrizii,de mastile pe care fiecare,poate,le poarta in fiecare zi!M-am saturat de oameni care-si complica viata-n zadar,care se incurca in plasa de minciuni pe care singuri o tes!M-am saturat de oameni care fug de sentimente,de responsabilitati,de ei insisi,dar si de altii!Jucam teatru la nivel inalt si nimeni nu-si da seama!Iubirea si prietenia sunt doar niste notiuni,niste lucruri care se dau pe ochi frumosi si pe cuvinte prea frumoase pentru a nu fi adevarate si crezute!Suntem oameni sau roboti?Muncim intr-un ritm infernal pentru banii pe care azi ii avem si maine nu,murim pentru ei de parca ar fi cine stie ce cauza nobila!Romeo si Julieta nu mai exista de mult,dar ii avem pe Moni si Iri,Bahmu si Prigoana,modele de invidiat! 8-} Ne strigam in gura mare neputintele,ne vaitam ca nu suntem iubiti,ca suntem singuri,ca odrasla nu invata,vorbeste urat si e prea libertina,dar nimeni nu se vede vinovat de nimic!

Spunem ca nu actele ne tin impreuna,pentru ca nu suntem in stare nici de astea,nu mai avem rabdare sa ascultam,sa vorbim,sa facem confesiuni!Relatiile in ziua de azi sunt doar part-time,ca si serviciile noastre!Nu avem timp pentru nimic,dar nici ceva productiv nu facem in schimb!Si-ajungem la capatul vietii si constatam ca am trait degeaba,ca am muncit prea mult pentru 4 pereti,regretam foste regimuri politice,dar nici in asta nu ne implicam prea mult!Acuzam pe altii,cand de fapt vinovati suntem noi,pentru ca ne complacem de fiecare data in tot ce se poate,pentru ca suntem comozi si servili!Si-apoi ne miram de ce n-am avut si noi noroc in viata,o familie adevarata,un serviciu bine platit sau mai stiu eu ce!

Dar Dumnezeu unde are loc in toate planurile si framantarile noastre?Nicaieri!Iar pentru ca am adus eu vorba de El acum,sigur va fi cineva care sa-mi reproseze!Pentru ca asa e mai comod in vremurile noastre,sa dai vina pe cine poti pentru incapacitatile si esecurile tale!Poate ai impresia ca totul ti se cuvine si ai pretentii sa ti se aduca pe tava,ca,scuzati expresia,la botul calului!Lenea e cucoana mare,dar cand cere de mancare...sigur vei gasi pe cineva care sa-ti faca!Daca nu,poate vei sta in continuare cu bratele incrucisate si picioarele cocotate pe birou,ca vorba ceea,"pica para malaiata in gura lui natafleata"!


"Timpul nu mai are rabdare" ...sau de fapt doar noi?

Niciun comentariu: