joi, 21 august 2008

pana de idei

si....am fost la mare.
si am stat trei zile...
si...am mers si in vama....unde era cam pustiu
si...am stat in mamaia si am fost la aqua magic unde zici ca ma transformasem in copil de 10 ani care vroia incontinu sa innoate si sa se balaceasca si sa se dea in toate toboganele alea...:)
am ajuns acasa si toata lumea imi zicea: vai da nu te-ai prea bronzat...:....mdeah...
se pare ca nu prea mai am inspiratia pe care o aveam inainte...adica mi-am rasfoit blogul si...parca simteam o groaza de lucruri si sentimente amestecate din care rezulta o mare nehotarare din care rezulta ca isabelle e deprimata....nu cred ca am fost deprimata...cu siguranta nu era deprimare...gandesc prea mult...

cat am fost la mare...(am fost cu sora mea) am simtit ca nu sunt implinita ca parca nu am acel ceva din viata...sau macar o parte din acel ceva ce are viata...nici eu nu stiu ce este acel ceva...dar cred ca exista...
mi-ar fi placut sa am o familie si sa merg cu ea....adica mama tata sora...eventual si caine....da eu consider ca un caine face parte din familie:))...
m-a pus matusimea sa ma gandesc daca vreau sa merg cu ei la mare si apoi in bulgaria....nu inteleg de ce ma pun sa hotarasc...daca vreau sa vin cand ei stiu exact ca eu nu mai vin cu ei pe nicaieri...dar singurul lucru pentru care as veni de fapt singurii pentru care as veni: adam si david:)...

ce frumos s-a facut afara cred ca ma duc sa servesc singura un pahar de suc...la o terasa:)

Niciun comentariu: