joi, 21 august 2008

why can't we be friends

uof....am ceva timp de cand nu am mai scris....parca in vacanta nu prea ai timp...parca avem mai mult timp in perioada scolii....bine nu asta conteaza...
stateam eu frumusel si admiram peisajul pe banca in statie la 135 care nu mai venise de juma de ora, oricum farte cald nu e afara asa ca nu am avut de suferit, buuun...si coboara din minunatul autobuz...caruia nu-i mai tin minte numarul maya...da pai nu ati auzit de ea multe, deoarece nu prea dau nas in nas cu ea....:))oricum...cu maya ma intalnesc in cele mai dubioase locuri...asa zise dubioase, de exemplu...: ne-am intalnit in vama...asta dupa o groaza de timp in care nu am mai vorbit, iar un simplu telefon de genu ce faci?esti in vama? hai ca vin si eu..tzac...ne-am intalnit...pe urma ne intalnim astazi in statia de autobuz unde asteptam nerabdatoare sa urc in el...in fine....din vorba in vorba ajung eu sa zic ca am trecut printr-o peripetie de tot rasula azi de dimineata cu my bfriend...si intre timp zice si ea: ca da am avut o saptamana ciudata in care nu am fost pe acasa...si acum vin de la my bfriend...si ca a avut nu mai peripetii saptamna asta...ok bun am si uitat unde vroiam sa ajung...a da...si in timp ce vorbeam noi doua asa...ca fetele a fost binevoitoare si a stat cu mine pana mi-a venit autobuzul....cu pupacitul de vigoare care anunta plecarea uneia dintre noi...ma pupa si pleaca...
evident ca mi-am uitat castile de la telefon si ipodul acasa...si am ascultat muzica de la romantic fm care imi aduce aminte de copilarie...cand stateam la bunica, ea goblenea iar eu ii spuneam incontinu cand o sa ma fac mare o sa fac si eu goblenuri ca tine si o sa fac si felicitari...ma afund in detalii.
stateam si cugetam pe scaunul autobuzului la aerul conditionat pe melodia aia...: why can;t we be friends...in fine...si mi-am pus o intrebare : de ce nu am si eu prieteni buni cu care sa tin legatura sa ne intalnim...sa radem...? sau de ce nu sunt in stare sa imi fac niste prieteni sau o prietena...pe care sa o tin aproape...da o am pe maria...de exemplu cu maya....la un moment dat o veedam in fiecare zi prin herastrau stateam cu ea radeam...pe urma am avuto si pe olguta....si pe elena...si pe georgiana...si pe gabriela...si pe bogdana...nu o sa stau sa va povestesc cate ceva despre fiecare...dar promit cand o sa am timp o sa povestesc.
am ajuns la concluzia...ca nu sunt in stare sa imi pastrez prietenii...ori ii uit, ri ei ma uita pe mine, ori...nu conteaza circumstantele sunt multe motive putine.
cunosc multi, putini raman...nu zic ca poate in viitorul apropiat o sa am un grupulet de prieteni( cand zic prieteni sunt implicati si fete si baieti), dar acum parca simt nevoia de a avea unii...sau poate o sa gasesc alt om care simte acelasi lucru....nu pot sa zic ca sunt asa total uitata de lume...il am pe alex...si ma distrez cu el destul....cred ca facem cele mai tampite lucruri...de la tipat prin metrou: de ce m-ai inselat cu aia!? pana la fugit printre vagoanele metroului....pana la sunat la 12 npatea pe verisoara mea....cred ca as face o tampenie in fiecare zi...si totusi sunt privita cateodata ca o fata matura, dar nici usa de biserica nu sunt si nici dracul impielitat...am pofta de viata si nu stiu unde e alex ca sa o consum....ma gandeam un pic de dus cu bicleta pe camp diseara...:))sau mai bine stau cumintica cu ochii in televizor.mattafix - things have changed....recomandare:)

Niciun comentariu: