joi, 14 august 2008

Cu ochii inecati de lacrimi ma asez in fata calculatorului si incep sa tastez...gandurile imi vin gramada ca si cum ar izvora dintr`un ocean de tristete ce`mi ineaca sufletu plin de durere..iar suferintza parca da navala sa iasa mai repede din sufletul meu prea plin de amaraciune.Ma simt ca si cum as fi fost sfasiata de o haita de lupi infometati...ca si cum as calca pe bucati de sticla ce imi strapung corpul cu nerusinare..ca si cum cineva ar fi infipt mii de cutite in inima mea si le`ar rasuci durandu`ma mai mult si mai tare:( Simteam ca u esti tot ce mi s`a intamplat mai frumos..si eram asa de fericita,cum nu am mai fost pana acum...era asa de frumos...prea frumos sa fie adevarat Parca traiam intr-un colt de rai...in care totul era ca de basm ..si erai tu langa me ca sa`mi oferi iubirea de care aveam nevoie cel mai mult in aceasta lume.Oare de ce toata vraja a trebuit sa se termine cand totul era parca mai frumos ca niciodata?Stiu ca a fost vina mea...eu m`am schimbat..de la un timp nu mai eram ca inainte...nu mai eram vesela ca alta data...de cateva zile eram mereu suparata si problemele mele au afectata relatia noastra.Poate ca asta a facut ca vraja sa ia sfarsit..poate ca dragostea noastra nu a fost asa de puternica precum credeam.Eu am stricat totul fara sa-mi dau seama...nu stiu ce era cu mine...dar te iubeam sincer si te iubesc in continuare....cu toate ca acum toate visele mi s-au spulberat.Pe obraz incep sa`mi curga din nou lacrimi amare caci ma gandesc la u...pt ca u nu ai fost un simplu trecator prin viata mea..pt ca te`am iubit cu adevarat.Sunt lacrimi care vor lasa o pata pe inima mea...vor lasa cicatrice care nu se vor mai putea vindeca.E greu fara tine...e mult prea greu ca sa pot sa mai traiesc...nu inteleg,oare de ce dintr-o prostie a trebuit ca sa se termine totul?Cine imi va mai spune vorbe frumoase de dragsote soptite usor la ureche?Cine ma va mai face sa tresalt la fiecare cuvant care`l rosteste?Cine ma va tine in brate si ma va acoperi cu o ploaie de sarutari?Cine imi va mai alina sufletul si inima?Cine imi va mai spune ca ma iubeste si ca eu sunt lumea lui?Cine va fi langa mine sa ma trezeasca la realitate...si cine imi va mai purta de grja dc u nu mai esti in viatza mea...dc u ai decis sa fi ucigasul inimii mele? As vrea ca totul sa revina cum a fost...sa uitam de tot ce s`a intamplat...dar nu..tu esti prea madru ca sa-ti ceri iertare sau sa accepti scuzele mele.Imi e greu sa infrunt realitate..nu vreau si nici nu pot....As vrea sa te sun dar mi`ai zis sa te las in pace...ma uit din secunda in secunda la telefon si astep sa ma suni u..sa`mi spui ca ti`e dor de mine si ca vrei sa fim din nou impreuna...simt ca inebunesc...de fiecare data cand suna telefonul cred ca esti u dar nu e asa..am impresia ca suna dar este doar imaginatia mea...oare de ce iti place sa te joci cu inima mea?Clipele acestea ma omoara..cand nu esti langa me..si cand stiu ca am pierdut dragostea ta...parca se rup bucati de inima din mine.Acum sunt singura..stau si privesc luna pe fereastra camerei mele.Cat este de frumoasa!Dar mi se pare trista...atat de trista...ca si cum inima i-a murit..sau poate ca doar eu simt asta.Poate ca inima mea e moarta de durere..pt ca sufar.. si plang de dorul tau si mi`e dor de u..imi doresc ata de mult sa intorc timpul..dar nu se mai poate.Poate ca intr-o zi...iti vei aminti de mine..iti vei aminti ca te-am iubit si ca inca te iubesc..poate ca te vei intoarce...poate ca va fi din nou ce a fost....acel basm frumos.Ce pacat ca sunt doar niste vise..ce pacat ca inima mea nu va mai putea sa ofere iubire... Chiar dc inima mea plange de durere...chiar dc sufletul imi e sfarsiat...mereu voi gasi putere ca sa te iubesc pe tine..mereu voi putea sa-ti daruiesc iubire...mereu te voi purta in inima si`n sufletul meu..pt ca te iubesc cum n`am mai iubit,iar povestea noastra de iubire mereu va avea un loc aparte in inima mea..mereu o voi pastra ca pe o comoara de nepretuit pt ca u esti comoara sufletului meu.

Niciun comentariu: