miercuri, 13 august 2008

prietenia...

Fie ca esti slab sau puternic ..... uneori simiti nevoia de a te sprijini pe bratul unui prieten..........shi e bine de stiut k acel prieten este langa tine...si nu te tradeaza.........
(aveti grija cum va alegeti prietenii.......ca s-ar putea ca de cele mai multe ori sa va tradeze...)
Nu rupe firul unei prietenii pentru ca chiar daca il legi la loc ... nodul ramane.
Prietenia este punctul cel mai inalt al pamantului si puntea catre cer! Tradarea prietenului nu este decat un nou inceput ... Totul depinde de cum intelegem termenii "prieten", "prietenie" si "tradare" ...
Un prieten adevarat este cel care'ti este alaturi atunci cand restul lumii te'a parasit.
Daca toti prietenii mei ar sari de pe un pod eu nu as sari impreuna cu ei ci as sta jos, ca sa'i prind.
Eu ma bazez pe tine si tu te bazezi pe mine si totul este bine.Prietenia este o singura minte in doua trupuri.
Nu merge inaintea mea, pentru ca s'ar putea sa nu te pot urma.Nu merge in urma mea, pentru ca s'ar putea sa nu te pot ghida. Mergi alaturi de mine si fii prietenul meu.
Toti aud ceea ce spui, prietenii asculta ceea ce spui, cei mai buni prieteni asculta ceea ce nu le spui.
Prietenul este acela care cunoaste cantecul inimii tale si poate sa ti'l cante atunci cand ai uitat versurile.
Fiecare dintre noi urmam, drumuri diferite in viata, dar oriunde mergem, luam cu noi cate putin unul de la altul, de pretutindeni.
Prietenii sunt modul in care Dumnezeu are grija de noi.
Singurul trandafir care nu are spini este prietenia, adevaratul prieten nu trece nimic

Niciun comentariu: